mrbig Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 ABS lampa mi lyser i dasjen, hva kan jeg gjøre uten masse kostnader på verksted... :driving hvis noen lurer så er det en nissan primera SRI 96mod idag skal jeg modde felgene mine for kantkjøring skader og crome de ;) bilder kommer :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Mest sannsynligvis er det en ABS sensor, eller tannring. Vil våge og påstå det er et "kjent" problem med Primera. Sensoren koster mye penger, og arbeidet koster vel nermest mer, da det er et helsike jobb og bytte. Fordi den må som regel borres ut, og hullet files til for å få ut alt og klargjøre til og stappe den nye inn igjen. Første kår, er og stikke innom et Nissan verksted, og få dem til og lese av feilkodene, og så kan dem si nermere hva som er galt. Eller et annet verksted som har utstyr til og lese av obd1 port'n. Lykke til! Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 hva kan jeg gjøre uten masse kostnader på verksted... :driving Og i forhold til denne kommentaren, kan eg vel sei, ta ut pæra til ABS lyset! :hammer Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbig Skrevet Mars 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 haha ;) takk alikevel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg