KadettC_76 Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Hvordan kommer jeg til de orginale høytalerhulla i dørene foran på golf? 91mod må jeg virkelig ta ut hele dørsia??? :S Hvor store høytalere er det plass til der? Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 du tenker på de som er nede i dørlomma ? Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZtilongZ Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Hvordan kommer jeg til de orginale høytalerhulla i dørene foran på golf? 91mod må jeg virkelig ta ut hele dørsia??? :S Hvor store høytalere er det plass til der? Tar ikke lange tida og demontere dørtrekket... Skru løs håndtaket på innsiden, vindussveiven, ramma rundt døråpneren, løsne to skruer i bakkant og to skruer i forkant, løsne klipsene under og hekt dekselet over låsepinnen. Siter FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Mars 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 tenker på de nede i dørlomma ja... er ikke såå mye arbeid men rart de ikke laga en annen patent enn det :P Hvor store høytalere får man inn der? Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 5.5" er det vel som passer der Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Mars 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 5.5 er vel ikke noe? men 5.25 passer vel perfekt der da? Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Er det noe funksjon med og ha høgtalere i døren da? lyden lgger vell bare nede? eller? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Mars 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 slipper iallefall å styre med nye hull da? har et sett 5.25 pioneer liggende.. er vel ikke såå mange flere plasser å ha så store høytalere? Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 hattehylla:P Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trebor87 Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 litt greit å ha lyden framme da.. har 6,5" i dørene og tweetere på dasjen. grei lyd det.. men skulle hatt 3-veis med 6,5" i dørene, 4" der org. høytalerene er og tweetere.. Siter 1997 Volvo S70 2.0 "LT" 1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt* 1990 Golf2 GTD *Solgt* 1987 Volvo 740gl *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Mars 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 er nesten nødt til å ha lyd fremme da.. Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 bytte ut org høgtalere Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Mars 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 ska da bytte de ut, men poenget med hele denne posten er om de Pioneer 5.25" høytalerne mine får plass i den orginale plassen? altså, nederst på døra.. Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddbjørn Olsen Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 5.5 er vel ikke noe? men 5.25 passer vel perfekt der da? Går godt med 6.5 med litt modifiseringer. Ett alternativ er å bytte ut hele sidelomma med en plate, og sette inn X antall høyttalere. Ett annet alternativ, om du vil bevare "rusklomma", er å lage en opp-ned-L, og bruke luka lengst der framme som en form for kasse. Siter Selger 2001 Allroad 95 97 00 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Hadde jeg vært deg hadde jeg revet ut den plastikk-sak-tingen og kasta den til hel**** :P Lag heller en ny av spon/mdf og trekk om.. Glassfiber er også et alternativ.. Tipper du vil at det skal spille litt mer enn hva det orginale gjor.. Da må elementet ha litt luftmotstand og ikke spille "freeair" hvor lyden forsvinner i alle andre retninger enn hvor den skal.. Mitt forslag:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg