audi__a41.8t Skrevet Mars 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 hmm.. får dem på imorra så da legger jeg ut bilder av dem... Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bete Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 hmm.. får dem på imorra så da legger jeg ut bilder av dem... Gleder meg :) Siter VW Golf IV 98 TDI 140hk 270nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 jeg har montert linselykter bak nettingen på min gti..har ikke noe og si for lufta til intercoolern! Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 jeg har montert linselykter bak nettingen på min gti..har ikke noe og si for lufta til intercoolern! Det må ihvertfall være den eneste grunnen til at det står at de ikke er for GTI og TDI. Ikke vet jeg om det har noe å si. Men når man har komplett hella sett eller lignende så tetter det vel helt igjen. Hva er grunnen til at orginalt så er det åpent inn til intercooleren men ikke inn på andre siden da, hvis det ikke har noe å si? Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Sådær.. Da var ett sett brukte Hella tåkelykter bestilt :) Underkant av 800 kr ferdig importert :D http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=8046411421&rd=1&sspagename=STRK%3AMEBI%3AIT&rd=1#ebayphotohosting Etter det jeg har forstått så er det ikke noe feil med dem heller... Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Mars 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Da har jeg hatt dem på et par dager, har ikke merka at bilen går noe dårligere, og dem passe perfect inn trengte ingen mods.. Her er iallefall bilder : Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 er ikke xenon? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Mars 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 er ikke xenon? nja. .. er xenon look pærer... Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 oki=)dermed ikke xenon=)hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Hva slags park pærer har du på bilen der? Kjøpte sånne hvite LED park pærer i sverige, men synes dine var hvitere! Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Mars 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Hva slags park pærer har du på bilen der? Kjøpte sånne hvite LED park pærer i sverige, men synes dine var hvitere! Kjøte de fra mobilsentrum, de er bare helt perfecte,, på grensen mellom hvit og blå.. Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 disse kjempestygge er sikkert beregnet for TDI og GTI: http://cgi.ebay.de/Tagfahrleuchten-Golf-IV-neue-Ausfuehrung-rund-HELLA-neu_W0QQitemZ8049561759QQcategoryZ72704QQrdZ1QQcmdZViewItem#ebayphotohosting Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Mars 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 disse kjempestygge er sikkert beregnet for TDI og GTI:http://cgi.ebay.de/Tagfahrleuchten-Golf-IV-neue-Ausfuehrung-rund-HELLA-neu_W0QQitemZ8049561759QQcategoryZ72704QQrdZ1QQcmdZViewItem#ebayphotohosting Oh de var driiiiiiiit stygge ass... Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 jepp, men de var mye mere "åpne" enn de du har og de jeg har bestilt. til info så har jeg og tdi :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Mars 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Tja, funka greit med mine da, merka ikke noe forskjell på draget og sånt !! og de passa rett inn . . Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg