Audicab Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Enda et prosjekt her :) må ha noe å holde på med mens vi venter på andre deler hehe Bilen en Golf cab -95 1.8 Planer: Pro Street body kit (er på vei fra Tyskland) LSD dører 9 og 10x17 Brock B9 eller 12 et 13 og 20 Høydejusterbart senkesett Nye lykter foran og bak trekk opp innvendig i en lys farve Lakkeres Stanlox Liquid silver slik den står nå: Hengslene er på plass: Slik er Pro street kitet, er sendt fra Tyskland: Felgene, blir enten B9 (øverst) eller B12 Slik ser lakken ut, Standox Liquid silver Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
firestat Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Dette kan bli en sjukt prosjekt :thumb Bilen virka som da va ganske bra i utgangs punkte og, har litt sansen for cab, synd da er så liten motor i den. Styllinga står da respekt av :respect husk å holda oss oppdatert da!! ska følge nøye me:) Siter Kjører kun biler så e rieger stylling på Golf Vr6 Turbo......... Prosjekt: Golf2 1,8GL *Bmw E-36 320......... (Automote) *Bmw E-30 316......... *Opel Caibra 2.016v... *Porsche 944 2.5...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Utifra tidligere og nåværende prosjekter fra din side, så har jeg en teori om at detta kommer til å bli helrått! :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Spennende :) keep it up! Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedLightning Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Poooorno prosjekt :thumb Siter Vw golf3, 98 modell - prosjekt Vw golf2, 89 modell - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 konge det der! den lakken er bare porr! :D har den på bilen min selv :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Lurer bare på hvordan i heite du finner tid og pågangsmot til å dra igang alle disse prosjektene jeg. Du kjører jo igang det ene etter det andre jo. Men nå vet vel de fleste hvor flink du er til å dra iland slike ting så det blir vel helrått dette også tenker jeg:) Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Mars 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Lurer bare på hvordan i heite du finner tid og pågangsmot til å dra igang alle disse prosjektene jeg. Du kjører jo igang det ene etter det andre jo. Men nå vet vel de fleste hvor flink du er til å dra iland slike ting så det blir vel helrått dette også tenker jeg:) Siden man bor i distriktet og kultur tilbudene er få så må man bare gjøre noe pluss for å holde varmen hehe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Følger med på prosjektene deres, og synes de er skikkelig kule, godt at holder oss oppdatert med masse bilder :D Gleder meg til dette prosjektet også! Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Lurer bare på hvordan i heite du finner tid og pågangsmot til å dra igang alle disse prosjektene jeg. Du kjører jo igang det ene etter det andre jo. Men nå vet vel de fleste hvor flink du er til å dra iland slike ting så det blir vel helrått dette også tenker jeg:) Ikke alle kan drive med lofotfiske :D noen må jo mekke biler åsså :D jaja, etter å ha sett Audien på nært hold på ASMV treffet, så er jeg ikke i tvil om at Golfen blir tøff!!! :respect å med den lakken: :partyon Lykke til :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 dette kommer til å bli mega bra:D men åssen front blir det da? vento front?:D all creed til deg for bra prosjekter:D Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Du gir deg aldri :op Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Mars 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 hehe takker for det gutter :) nei ombygd fra Golf 3 til 4 front denne, får holde hehe Blir feil å si det bare er meg på disse Golfene, er gutta på Spesial lakkering og meg, ellers hadde det jo aldri gått :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 oi! kommer til å bli gromt med 4er golf front også da!:) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
firestat Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Sku eg ha valgt felger for deg ville ha gått for Brock B12, va dei tøffaste av dei to du hadde framme :thumb elle er da allerede bestemt? Sku jo fått dei i 18" :op Siter Kjører kun biler så e rieger stylling på Golf Vr6 Turbo......... Prosjekt: Golf2 1,8GL *Bmw E-36 320......... (Automote) *Bmw E-30 316......... *Opel Caibra 2.016v... *Porsche 944 2.5...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg