Ezo Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Vurderer å gå til anskaffelse av en japan-importert bil... Og som de fleste vet, så er det fartssperre på 180km/t... Går det ann å fjerne disse? hvordan? bytte ECU? Chippe? Siter [ ]'02 Impreza WRX [x]'83 Starlet KP61 [x]'98 Impreza GT [x]'91 Nissan 300ZX Twin Turbo US-spec Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rekord 2,2i Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 sikkert bare å fjerne eller bytte en elektrisk dingseboms Siter ønsker å kjøpe ford anglia uansett stand,. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Martin Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 På min er det bare og nappe ut en ledning på ECU'en :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2r-e-rik Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 på supra er det bare på dra ut en sikring.. Siter eneste vi stoler på er gud! resten betaler cash!!! Øl er også greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarbra Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Bytter du hjernen, forsvinner sperren. Som nevnt er det oftest bare å "nappe ut" en ledning. Siter 1986 Mazda RX7 Turbo Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ezo Skrevet Mars 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 på supra er det bare på dra ut en sikring.. Serriøst så enkelt? Var spesiellt supra/evo jeg tenkte på... Siter [ ]'02 Impreza WRX [x]'83 Starlet KP61 [x]'98 Impreza GT [x]'91 Nissan 300ZX Twin Turbo US-spec Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2r-e-rik Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Serriøst så enkelt? Var spesiellt supra/evo jeg tenkte på... jepp.. sikring nr. 19 Siter eneste vi stoler på er gud! resten betaler cash!!! Øl er også greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg