rlsa Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Originally posted by rlsa Sender en link til en annonse av golfen til en kompis av meg: http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=467518 (De er kanskje litt drøyt med 18", for da får du ikke senka bilen helt ned, men det er jævlig rått da:D) PS! Det er jeg som har tatt bildene, så hvis noen har tips om hvordan det kan gjøres bedre, så hadde det vært fint:) Denne golfen ble solgt på Lørdag, fikk 50 000 for den:) Siter 06 BMW 320D M-Sport 99 BMW 323IA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Å fyy faen det var stiv pris, samme hva.... Regner med det ikke er noe råskinn (GL er jo GL....) selv om motoreffekten i annonsen er oppgitt til 1800, vet ikke om det er kw eller hk? Den prisen kan man få myye Golf 2 for.... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rlsa Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Den bilen er gjennomført og strøken! 1800, mener jeg ccm...:) Skulle kanskje skrevet antall hester men... GL er GL ja, den gikk som en vanlig 1,8 golf... Skulle man handle golf 2 til 50 000, så var ikke det den dummeste:) Siter 06 BMW 320D M-Sport 99 BMW 323IA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rieger Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Originally posted by rlsa Den bilen er gjennomført og strøken! 1800, mener jeg ccm...:) Skulle kanskje skrevet antall hester men... GL er GL ja, den gikk som en vanlig 1,8 golf... Skulle man handle golf 2 til 50 000, så var ikke det den dummeste:) Var det med eller uten anlegg da?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 50 000 er MYE bil, serlig hvis man snur nesen over kjølen mot Tyskland og slikt, den bilen skal være eksepsjonelt strøken for å forvare prisen. Nesten utrolig at en GL kan være verd så mye. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rlsa Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Originally posted by Rieger Var det med eller uten anlegg da?? Det var med anlegget... Siter 06 BMW 320D M-Sport 99 BMW 323IA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 grattis med 5 stjerners tråd ;) respekt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet Juni 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Hey ! :) Fint dette med stjerner, men hvorfor har ingen andre tråder stjerner i det hele tatt liksom.. ? pussig.. kanskje man må feire det ved å bruke pengene som man fikk tilbake på skatten , å ta en tur til høggern på leit etter 90 doors.. ;) Hvem vet:) Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rlsa Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Originally posted by kimoajajaj Hey ! :) Fint dette med stjerner, men hvorfor har ingen andre tråder stjerner i det hele tatt liksom.. ? pussig.. kanskje man må feire det ved å bruke pengene som man fikk tilbake på skatten , å ta en tur til høggern på leit etter 90 doors.. ;) Hvem vet:) Denne tråden har 5 stjerner... http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=14672 88 dører hadde gjort seg ja:) Siter 06 BMW 320D M-Sport 99 BMW 323IA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Var på en hugger i går og der hadde dem en Ganske hel golf med 88 dører og greier :) Manglet listen som skal sitte på siden av døra da... Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svaggen Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 statan 38 929 wievs damndamn damndamn Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet Juli 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Hei hei ! :) Måtte bare fiske fram tråden min igjen ! :) Har ikke skjedd noe nevneverdig med bilen siden sist, bortsett fra at jeg får nye hvite blinklys til frontfangeren i morgen ! :) Er litt spent på hvordan dette kommer til å se ut.. syns forsåvidt ikke det ser så ille ut med de som jeg har nå, det er bare det at det ser ut som at de har vært lakka på innersida, de er ikke det, men det ser bare sånn ut, og det liker jeg ikke:) Virker jalla!. Ellers så går jeg å spekulerer på om det blir 90 dører eller motorsykkel sertifikat.. that`s a tougth one.. Om jeg får henta pakken i morgen så kommer det bilder i morgen kveld.. Huva! Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 jeg fikk tak i sett med 88 dører med elektriske speil for 900,- på høggern nylig. trenger ikke å koste deg så dyrt. :D motorsykkel lappen er farlig. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Originally posted by kimoajajaj Ellers så går jeg å spekulerer på om det blir 90 dører eller motorsykkel sertifikat.. that`s a tougth one.. er dette også nokke å vurdere noda??? 90dører uten tvil :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet Juli 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Ok remster !! :) Men var det 900pr dør da ? 900 for to stk. ville jo vært spott pris.. :) Er veldig usikker angående valget mellom 90 dører og mc lapp.. Jeg får jo på en måte mere glede av 90 dørene utover høsten enn med mc lappen, men når sommeren kommer så kribler det i gasshanda og man vil kjøre sykkel.. Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg