Vantage Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 hehe.. da er det jo ikke noe sak.. her skal bilen vises innen en mnd. ellers ryker skiltene.. ene tassen på biltilsynet er totalt maktsyk.. han har tilogmed kjørt spett gjennom nye kanaler og sagt: "Her er det bare rust, fix det!" faen ikke lett å få noe godkjent ombygd her heller.. iallefall ikke hvis du møter på han.. Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyanide Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Har en her også som er litt "ivrig".. Går rykter om at han kjører rundt på kveldene å "ser seg ut" biler med harrystyling som han skal ta.. Stoppa meg i golfen å skulle se godkjenning på senkesett, felger og monovisker. TUV papirer holdt ikke, siden han ikke kunne tysk. Felga var 7x15 med 195/50. Det er vel det nærmeste man kommer orginal dim på 155x13. Men, nei. Ble mangellapp da.. Siter '07 Mercedes C Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 nok av tosker som jobber for staten ja.. hehe.. Nå skremmer vi vettet av kimojajajajajajaja(osv.osv), han tør vel ikke bevege seg utafor gårdsveien tenker jeg :) Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyanide Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Går nok helt greit.. Politiet her i byen er så snille at :) Og biltilsynet tør ikke bevege seg ut av bygget deres nå som det er litt kaldt her :D Siter '07 Mercedes C Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 over til hva threaden er om!! Hvordan går det med golfen, blir det noe mer bilder,updates etc ? ? ? Konge prosjekt mann : ) Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fr3ddy- Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Hvorfor runde lykter? Det ekke no fint spør du meg...:o Siter 98 mod Opel Vectra 1.6l 16v 84mod Mazda 929 2.0 (Vinterbil, solgt) x 84 mod Golf 2 1.6 (kjørt i hjel, ribba, hoggern) x 86 mod Golf 2 Gti (trøkt inn bak(rammeskeiv) :( x 82 mod Vw jetta mk1 Gli (Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Originally posted by Fr3ddy- Hvorfor runde lykter? Det ekke no fint spør du meg...:o kanksje pga. at det er en golf... Synes nå de firkanta lyktene kan holde seg til jetta jeg.. har ingenting på en golf å gjøre.. Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Originally posted by Fr3ddy- Hvorfor runde lykter? Det ekke no fint spør du meg...:o Dette er en Golf 2. Den er solgt med runde lykter orginalt, med et unntak. Golf Rallye, den har firkantete lykter. Og det er vel smak og behag om hvilken form du vil ha på lyktene. Eller hva? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet November 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 :) Hørte noen snakke på bussen i dag., om at reglene for soting av bakvinduet var endret. Det var nå ikke lovt til å sote mer enn så og så mange prostent.. sikkert bare noen jabba kuker som jabba. Ellers så er det jo oppkjøring i morgen, og penger til skilt/årsavgift/registrerings avgift står på konto... Jeg er forberedt på at det værste kan skje,men jeg håper da så inderlig at det blir full klaff på V6 i første løp.. Når det gjelder mods på bilen, så blir det sansynligvis ikke noe mer før til sommeren, eneste er at jeg får hvite sideblinkers når jeg kommer hjem, men det utgjør jo ikke store forskjellen egentlig.. Til sommeren har jeg følgende planer.. 90 dører med lakkerte speil Større "spoiler" på bakluka, den som de selger hos NBS Fjerning av emblem på bakluka Noen mere naturelle baklykter, litt mer proff liksom Det er det foreløbige... er litt usikker på dette med skjørt og sånt.. Jeg syns det er best med reelle planer, ingenting er som folk som legger ut i det store og lange om hvor mye de skal kjøpe osv, og så blir det aldri noe av det... meningsløst spør du meg :rolleyes: Blir vell sikkert litt bilde taing nå som jeg får bilen på veien, forhåpentligvis. Fy faen dette med sertifikatet tok lengre tid enn jeg trodde... Vellvell:) Men nå må jeg brenne meg en U2 plate, det er digg musikk, minner meg om den første dagen i golfen min:) Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Originally posted by Kimolaptop Jeg sjekket litt priser her om dagen, og havnet ganske nært beløpet ovenfor, hvis jeg regner en dekkpris på ca 1000,- eg betalte 1800 med rabat fra verkstedet på dekka mine, det var HS dekk, 205 50 15 Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Hørte noen snakke på bussen i dag., om at reglene for soting av bakvinduet var endret. Det var nå ikke lovt til å sote mer enn så og så mange prostent.. sikkert bare noen jabba kuker som jabba. Tviler på dette. Finnes mange biler der "bakrutene" er fjernet. Som f.eks Transporter, der er det bare metall istedet for rutene, du ser formen av dette også. Og disse finnes vel også uten bakrute. Så du har lov å sote alt fra bakom frontdørene helt svart om du vil. Et krav er at du må fjerne midtspeilet om du ikke kan se ut bakruten.. Jeg syns det er best med reelle planer, ingenting er som folk som legger ut i det store og lange om hvor mye de skal kjøpe osv, og så blir det aldri noe av det... meningsløst spør du meg Kjenner meg igjen, men fikk aldri fullført planene med Golfen pga kræsj. Vi får se hvor langt jeg kommer med BMW'n :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Originally posted by kimoajajaj :) Hørte noen snakke på bussen i dag., om at reglene for soting av bakvinduet var endret. Det var nå ikke lovt til å sote mer enn så og så mange prostent.. sikkert bare noen jabba kuker som jabba. Ellers så er det jo oppkjøring i morgen, og penger til skilt/årsavgift/registrerings avgift står på konto... Jeg er forberedt på at det værste kan skje,men jeg håper da så inderlig at det blir full klaff på V6 i første løp.. Når det gjelder mods på bilen, så blir det sansynligvis ikke noe mer før til sommeren, eneste er at jeg får hvite sideblinkers når jeg kommer hjem, men det utgjør jo ikke store forskjellen egentlig.. Til sommeren har jeg følgende planer.. 90 dører med lakkerte speil Større "spoiler" på bakluka, den som de selger hos NBS Fjerning av emblem på bakluka Noen mere naturelle baklykter, litt mer proff liksom Det er det foreløbige... er litt usikker på dette med skjørt og sånt.. Jeg syns det er best med reelle planer, ingenting er som folk som legger ut i det store og lange om hvor mye de skal kjøpe osv, og så blir det aldri noe av det... meningsløst spør du meg :rolleyes: Blir vell sikkert litt bilde taing nå som jeg får bilen på veien, forhåpentligvis. Fy faen dette med sertifikatet tok lengre tid enn jeg trodde... Vellvell:) Men nå må jeg brenne meg en U2 plate, det er digg musikk, minner meg om den første dagen i golfen min:) Når jeg og en kamerat av meg skulle sote rutene hans hadde far has en sånn bok om hva var kriterier på eu kontroll( han har bil verksted) der sto det at hvis bilen hadde inner speil skulle det være mulig og se ut bak ruta.. pga blå lys osv.. Ut i fra det var det vel ikke noe mere som jeg husker.. så kan nok ha på det du vil bak så lenge ruta ikke er malet igjen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 midt speilet skal ikke fjernes nei,. det skal alltid sitte der. skal også kunne se i baksetet også vet du. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Originally posted by remster midt speilet skal ikke fjernes nei,. det skal alltid sitte der. skal også kunne se i baksetet også vet du. hehe stussa litt på det jontis bontis sa der ja.. vil uansett bli jævli STYGT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Originally posted by remster midt speilet skal ikke fjernes nei,. det skal alltid sitte der. skal også kunne se i baksetet også vet du. Er dette i følge norsk regelverk eller er det i følge remster's fjortiss-påpasselses-regelverk? :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg