j0k3r Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Hehe ja må bare si velkommen til østlandet jeg å :P Var det seinere på natta etter du kjørte meg hjem detta eller..? Jævli idiotisk uansett...! Du fikk ikke vite hvem som anmeldte deg da? :deng Hehe! Siter * 00' Mercedes-Benz 220 CDI * 89' Volvo 240 sedan [x] 86' Volvo 240 stv [x] 84' Mercedes-Benz 190E [x] 90' Opel Omega A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eVicez Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Næ husker ikke navn. Han verken hilste på meg eller sa hade. bare skrev anmeldelsen og gikk. Var en feit en faen Siter VW mekaniker Sertifisert DEFA alarm og tracker montør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0k3r Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Huff, så sturselig... Da trekker du kanskje tilbake det du sa om at du syns purken i kongsberg var OK? :P Siter * 00' Mercedes-Benz 220 CDI * 89' Volvo 240 sedan [x] 86' Volvo 240 stv [x] 84' Mercedes-Benz 190E [x] 90' Opel Omega A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eVicez Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Altså, mange purker har sett lysa mine, å ikke gjort noe Men det må jo komme en feit en satan å ødelegge det gode inntrykket jeg har fått av dem. helvete eller Siter VW mekaniker Sertifisert DEFA alarm og tracker montør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dezvipe Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Utelederen i Bergen er også en feit satan spermie Siter Mvh. Daniel Gjerstad [ ]1997 Vw Golf 3 1.6 [X]1986 Citroën BX 19 GTI - død (gikk bra..når den gikk!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eVicez Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Faen med kjipt ass, ødelegger så for så mange. Hadde forstått om jeg hadde BLÅLYS på bilen, noe som blinka eller virka provoserende, men som knsmurfen sa, ser bare lysa pene ut. herregud. ANMELDELSE. Siter VW mekaniker Sertifisert DEFA alarm og tracker montør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0k3r Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Jepp, det blir for dumt.. Jeg kan ikke huske at dem er blå-aktig engang, men jeg var ikke helt edru igår heller da vel og merke.. Men fortsatt, ikke noe å få en anmeldelse for! FEITE FAEN! fucku Siter * 00' Mercedes-Benz 220 CDI * 89' Volvo 240 sedan [x] 86' Volvo 240 stv [x] 84' Mercedes-Benz 190E [x] 90' Opel Omega A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eVicez Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Nei, lyktene er bare med blåskjær i Siter VW mekaniker Sertifisert DEFA alarm og tracker montør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Jævlig kjipt da.. Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0k3r Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Har du heller ikke noe mulighet til å klage på det, og kanskje vinne "saken" heller..? Siter * 00' Mercedes-Benz 220 CDI * 89' Volvo 240 sedan [x] 86' Volvo 240 stv [x] 84' Mercedes-Benz 190E [x] 90' Opel Omega A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Lyktene dine er ikke godkjente, så slutt og klag... At du fikk bilen EU godkjent med de lyktene er også feil av verkstedet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 spør likegodt for han jeg. hva er det som er ulovlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViceGuy Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Ja hadde ikke vært dumt få det skriftlig nei! :) For å få til dette så skal pærene være E merket, for å sette det litt på spissen så kan man faktisk få mangellapp om pærene ikke er E merket (Derav den tåpelige avgjørelsen at neonlys er ulovlig). Tror jaffal du skal slite hardt med en signatur ang dette i vognkortet. Siter 2004 Ford Mondeo 1.8 Trend 1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009) 1986 Yamaha XJ-600 http://www.my-ride.com Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Har du ORGINALE pærer i parklysa dine?? eller har du gjort noe med de? har du gjort noe med de, så får du skylde deg selv!! er det orginale pærer, så må du jo henvende deg til de du kjøpte dem av.... Har sett MANGE idioter som kjører rundt med farga pærer, hva i h***** er vitsen med det? er det kult det eller?? Huff!! fjortisser ass Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 spør likegodt for han jeg.hva er det som er ulovlig? Lyktene er ikke E merket, det vil si de ikke er godkjent for gatebruk her til lands... Og pærene det er snakk om er blå/hvite dioder som sitter innebygd i ringene i parklysene. Synes nesten ikke på dagtid, på kveldstid så er de ganske så blåaktige... Kan ikke sammenlignes med BMW sine angeleyes ringer som har "normal" farge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg