Laaars Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Så denne bilen i Sandvika i fjor sommer, eller forfjor?. Fant igjen bildene på telefonen nå. Noen som vet hva slags bil det er? Sett den i Asker for ikke så lenge siden også. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 det som er sprøtt er at den ser så jævla kjent ut .. men jeg er helt blank .. er jo tydlig at den er GROVT og stygt modifisert .. må være Kit EDIT!! Alpine A310 eller en Alpine A310 Kitcar! Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Hmm.. Så denne ved Asker hallen ifjor jeg også. Kul bil. Lurer på hva det er jeg å. Å hva som er gjort Mvh CalibR Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimern68 Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 så denne et par i fjord sommer jeg og når jeg kjørte fra oslo til drammen på motorveien, er ganske bra drag i den og siden en kamerat av meg som kjørte en annen bil prøvde å dra fra han, men da nåla hans butta på 220 så var denne bilen over alle hauger. Ikke det at jeg oppfordrer til høy fart, men gps'en til kameraten min viste 220 km/t, og da hadde denne bilen her forsvunnet ganske kjapt i fra han. Siter Member of Midnightclub You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aksel_aksel Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Så denna på parkeringa til LommedalenGK i fjor sommer....Jævla tøff egentlig Siter En gærning fra Lommedalen, var hardhendt på brennstoff pedalen. Hans styring var slurven. Han skar ut i kurven. Med helskru i saltomortalen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jete Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Er nok en gammel Renault Alpine A310 ca 1978-1985 mod Di har en ca 160 hk tror det er en v6 motor.Di nyere modellene har v6 turbo motor med 185 hk til 250 hk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Takk for det... var bare nysgjerrig på hva slags bil det var :) Så bildene var tatt 27. Mars 2004, så det er en stund siden... Husker den brølte godt iallfall... Ingen som vet noe om motor osv.? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bussemannen Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Onkelen min har en nyere versjon av denne. Mener han sa at det bare fantes to av disse i Norge? Han har V6 turbomotor (husker ikke hvor mange hester), men bytter til en større V6er med twin-turbo nå i vinter. Går helt greit kan man si sombrero gleder meg til den kommer på veien igjen til sommeren. Går i lørenskog BTW. Gul så dan. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Grombil, skulle likt å fått tak i en sånn.. Enkel veteran og holde vedlike siden det er glasfiber karroseri:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Onkelen min har en nyere versjon av denne. Mener han sa at det bare fantes to av disse i Norge? Han har V6 turbomotor (husker ikke hvor mange hester), men bytter til en større V6er med twin-turbo nå i vinter. Går helt greit kan man si sombrero gleder meg til den kommer på veien igjen til sommeren. Går i lørenskog BTW. Gul så dan. To av hva? Vist du snakker om Alpine 310 vet jeg at det finnes en del av disse i landet. Alpine haqr også eget forum på nettet, husker ikke adressa men var inn og kikket for en stund siden:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 http://www.club-alpine-renault.com/main/index.php?id=136 Sjekk Øyvind F, Jarl Vidar og Einars biler da:) Helt sinnsykt rått, og det beste av alt: det er norske biler:) Syns det er så rart at jeg aldri har sett noen av disse bilen på treffbilder eller på nettet.. RÅTT! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Den her var bare helt rå... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkalle Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 To av hva? Vist du snakker om Alpine 310 vet jeg at det finnes en del av disse i landet. Alpine haqr også eget forum på nettet, husker ikke adressa men var inn og kikket for en stund siden:) Han snakker sikkert om en slik en, da denne er nyere og en del sjeldnere. Forøvrig Alpine A610! Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgolf Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Den her var bare helt rå... Den va jo bare helt genial rå!! Og i tillegg, er det jo omtrent ikke en sjel som med en hånd på hjertet si hvilken bil det er:D Denne likte jeg, skikkelig "Old school racer"!! RWD? *håpe* Siter -86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt x85`Audi Urquattro 10vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 er vel denne som er omtalt?:) http://www.club-alpine-renault.com/main/index.php?id=88 Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg