lofsbergRacing Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 er det den store eller lille typen typen på bildet? hvilke fordeler gir den store i forhold til den lille.etc? Siter Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Det der er den lille. Forskjellen har jeg aldri tenkt over ,men trolig har du vakuum lenger i den store og det kan være greit i en turbobil... Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lofsbergRacing Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 noen som vet om det er mye jobb å bytte? Siter Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 noen som vet om det er mye jobb å bytte? mye jobb er det ikke,en må vel også ha tilhørende bremsesylinder,ellers blir det konflikt imellom det ene bremserøret ditt og fjærtårnet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ks 242 Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 er det den store eller lille typen typen på bildet?hvilke fordeler gir den store i forhold til den lille.etc? Den lille har 1 stk 10 tom membran. Den store har 2 stk 8 tom membran. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 mye jobb er det ikke,en må vel også ha tilhørende bremsesylinder,ellers blir det konflikt imellom det ene bremserøret ditt og fjærtårnet. Det stemmer nok. En kamerat av meg fant på det å bruke slegge for å lage plass. jeg ristet på hodet ,for det er vel ikke slik det skal gjøres. off-topic: noen i Ørsta satte en tømmerstokk oppi skuffa på traktoren og brukte den som "slegge" for å få plass til V8... Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Det stemmer nok. Hovedsylinderen til den store typen br.forsterker har plassert uttak for bremserør på høyre side( det gjelder det helt fremme).En kamerat av meg byttet over og oppdaget dette ,så han slo plass til røret mens jeg stod å rev meg håret over en slik skamjobb som han gjorde. Den minste er vel også mest brukt på forgasserbilene om jeg ikke tar helt feil. stemmer nok det,er nok det likens på 740 også. Har stor og liten bremsekraftforsterker der også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 med den store forstrerkern vil man ikke kunne trenge å trå så hardt for at bremsen skal bremse.. har prøvd begge typene.. og den store er å anbefale!!! Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lofsbergRacing Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 jeg er overbevist. får ta meg en tur på huggern. etter som jeg har forstått så er den store strekker den store forsterkern seg lengre ut i motorrommet men er 2 tommer mindre i bredde edit: fant ut i biltema katalogen at en fikk hovedsylindere med utakk på venstre og høyre.. Siter Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bj0nn Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Det stemmer nok. En kamerat av meg fant på det å bruke slegge for å lage plass. jeg ristet på hodet ,for det er vel ikke slik det skal gjøres. off-topic: noen i Ørsta satte en tømmerstokk oppi skuffa på traktoren og brukte den som "slegge" for å få plass til V8... hahaha.. ken? å på ka bil? er fra ørsta ser du så ;) Siter volvo 740 turbo med borbet 9*16, chippet,filter osv.. 200+ hk 3" JT ønskes kjøpt volvo 740TiC 87mod selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg