Gå til innhold

Ny bil igjen! coupe quattro typ85

Ranger emnet


locktite

Anbefalte innlegg

Bytta vekk bmwen (520i e34) i en coupe quattro etter at savnet etter den jeg hadde i sommer ble for stort.

Her er et bilde av den jeg hadde i sommer

Paparazzi076.jpg

Denne byttet jeg vekk i en passat g60 syncro som det var en hel del feil med.

Og her er et bilde av den :)

Paparazzi004.jpg

Så ble den byttet inn i en bmw 520i pga avskiltning og 18 2er feil på eu godkjnninga. Fikset 16 av de men da tok pengene slutt gitt.

bilde av den og.

DSC00279.jpg

Og her et bilde av nå værende bil kiddie

coupequattron.jpg

 

Bilen ser pen ut på bildet men er en del små tjafs i lakken pån. Veldig høy tomgang. Ligger på rundt 2000rpm. Noen som vet hva som er galt? Ellers er bilen helt grei. Skal pusses ned og lakkes i samme farge som quattroen i det øverste bildet. Må bare bli grei temp ute.

90 Bmw 318is

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Bytta vekk bmwen (520i e34) i en coupe quattro etter at savnet etter den jeg hadde i sommer ble for stort.

Her er et bilde av den jeg hadde i sommer

Paparazzi076.jpg

Denne byttet jeg vekk i en passat g60 syncro som det var en hel del feil med.

Og her er et bilde av den :)

Paparazzi004.jpg

Så ble den byttet inn i en bmw 520i pga avskiltning og 18 2er feil på eu godkjnninga. Fikset 16 av de men da tok pengene slutt gitt.

bilde av den og.

DSC00279.jpg

Og her et bilde av nå værende bil kiddie

coupequattron.jpg

 

Bilen ser pen ut på bildet men er en del små tjafs i lakken pån. Veldig høy tomgang. Ligger på rundt 2000rpm. Noen som vet hva som er galt? Ellers er bilen helt grei. Skal pusses ned og lakkes i samme farge som quattroen i det øverste bildet. Må bare bli grei temp ute.

 

Se om skrua ved gasspjeldet er skrudd inn, spray litt startgass på diverse deler rundt på slangene inn til innsuget for å høre om turtallet endres, endres det er det vakium lekkasjer!

Sjekk også om gasswire`en er strammet opp..

- Vw bora 1.9tdi 4motion

X 1991 Audi S4 2.2t

X 2000 Passat

X 1993 Audi S4

X 1995 Audi 80 2.8e Quattro X 1985 Audi Coupe Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår