Darkstar Skrevet Mai 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 Hva er det som feiler de som stryer i dette landet????? Bli frustrert..................... http://www.bt.no/lokalt/bergen/article161075 :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Mai 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 Bli straffa fordi man kjører aleine? Dummaste idé jeg har hørt. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burnout Skrevet Mai 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 hørte det på radioen igår,helt håpløst:rolleyes: Siter Bad ass boyz drives bad ass toyz.. Mr2 i trafikken er den beste taktikken! --Mr2 MkI-- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rattlås Skrevet Mai 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 Kan noen forklare meg problemet med dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Mai 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 skal dem utvide veinettet med et felt til? helt greit for meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
964C2 Skrevet Mai 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 jeg synes det fungerte greit i california.. det fikk nok ned antallet biler på veien, som også var grunnen til å gjøre det. MEN, alltfor mange kjørte alene i bilen selv om de skulle samme sted da. har sittet maaange timer i kø på vei inn til San Jose/ San francisco.. og etter å ha sett så mye rare folk så var jeg glad at jeg kjørte alene..:) litt dumt at de risikerer skape flere ulykker da... Egentlig så burde de ha lagt på felter overalt da.. også på avkjøringene.. men sosialistene vil jo heller bruke penger på ulønnsome jernbanestrekninger... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Mai 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 tar vel ikke lang tid før dem tar fra veibudsjettet for å støtte oppunder trikken i oslo. den tøffe urbane blå oslo trikken.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Super-Ida Skrevet Mai 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 er det ikke allerede noe sånn i Trondheim.. eller husker jeg helt feil?? hmmm nå leste jeg hele artikkelen fra BT.... /me må lære seg å lese alt før hun kommenterer Siter aktiv påsitter i lany's a3 1,8T *ler* nå med egen bil... 01 Polo 6N2 (om jeg har skjønt riktig?) TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet Mai 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 Originally posted by lynvingen er det ikke allerede noe sånn i Trondheim.. eller husker jeg helt feil?? Jo; det er sånn her i byen, nærmere bestemt i Holtermannsvei. Heldigvis kjører jeg 'aldri' i rushen så jeg vet ikke hvordan det fungerer da, men i utgangspunktet synes jeg dette er en god ide. Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg