Sofus Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 kjekt med 2 piece ja, men for den prisern der får du vel nesten PF skiver? (Performance Friction) ? ooog du hadde vel helt fersk bremsevæske før treffet håper jeg? og har skifta etterpå? :) castrol har en grym væske som tåler 320C mener jeg å huske, ellers er SS braided lines også digg for feelingen på pedalen. gjerne sammen med noen ferodo DS2500/3000 og enda større calipere Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Har ikke tenkt på frontleppe til biln da? Og med litt netting her og der er det jo skikkeli kult ;) -Prøver bare å komme med gode ideer osv... Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NSX Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Syns bilen din er stygg jeg, Sofus....... :P NÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Syns du har vært FLINK i detaljene - veldig flink!!!! Men hva f..... gjør et så stort stereoanlegg i en NSX????? Nå må du svare for deg gutt!!!!! hehehe.... Og neste gang kommer du ikke på besøk i en grønn skrOPEL......!!!! Diesel attpåtil!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sofus Skrevet Juli 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Må jo ha litt lyd.. Selv om d egentlig er nok me lyd av motoren..... HIHI Jepp skal komme innom neste gang vi er i Trondheim.. Og lover at jeg ikke skal kjøre Skropel.. Grunnen til at vi kjørte den va at vi skullle innom IKEA.. Skjønner du????? Og jeg har enda ikke fått den nye kjøleveske tanken... :( http://www.scienceofspeed.com/products/engine_performance_products/NSX/ScienceofSpeed/coolant_tank/ Snakkes.. Syns bilen din er stygg jeg, Sofus....... :P NÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Syns du har vært FLINK i detaljene - veldig flink!!!! Men hva f..... gjør et så stort stereoanlegg i en NSX????? Nå må du svare for deg gutt!!!!! hehehe.... Og neste gang kommer du ikke på besøk i en grønn skrOPEL......!!!! Diesel attpåtil!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sofus Skrevet Juli 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Skal jør noe me fronten oxo.. Den skal pusses ned legges på ny fiber.. ++++ Hilsen Sofus Har ikke tenkt på frontleppe til biln da?Og med litt netting her og der er det jo skikkeli kult ;) -Prøver bare å komme med gode ideer osv... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Men hva f..... gjør et så stort stereoanlegg i en NSX????? Nå må du svare for deg gutt!!!!! hehehe.... Og neste gang kommer du ikke på besøk i en grønn skrOPEL......!!!! Diesel attpåtil!!!! da kan jo mange spørre, hva faen gjør mange kilo stygg glassfiber og crap på din bil? :p digg med litt stereo, men klart går jo ikke fortere akkuratt... Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 lette bilen så trenger man ikke så mye bremser :P eller så mye trim.. Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 litt fin nsx her å da http://oyvindryeng.net/img_host/hondaer/06.07.06.flood/16.jpg :) men nesten like fin din:) hehe. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 litt fin nsx her å da http://oyvindryeng.net/img_host/hondaer/06.07.06.flood/16.jpg :) men nesten like fin din:) hehe. Den Der er en av mine favoritter blant mange kule NSX'er, noen som vet noe om Det går ann og få en NSX til å gå sidelengs btw??:) Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 skal vi se.. bilen har bakhjulstrekk og midtmotor så da går det nok ikke.. øh. hvorfor skulle du IKKE kunne sladde med denne slik som alle andre biler? Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 skal vi se.. bilen har bakhjulstrekk og midtmotor så da går det nok ikke.. øh. hvorfor skulle du IKKE kunne sladde med denne slik som alle andre biler? Har hørt at det faktisk bare er En fyr i hele verden som kan kunsten å drifte med en slik en. Probleme er nok ikke bare midtmotorn men også vektforholdet. Har også hørt at hvis det skal gå så må du strippe hele bilen for all vekt og Motorn må få MYE mer effekt. Tilbake til topic: jeg MÅ få meg en slik en :) Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Har hørt at det faktisk bare er En fyr i hele verden som kan kunsten å drifte med en slik en.Probleme er nok ikke bare midtmotorn men også vektforholdet. Har også hørt at hvis det skal gå så må du strippe hele bilen for all vekt og Motorn må få MYE mer effekt. Tilbake til topic: jeg MÅ få meg en slik en :) Du har 'hørt' ganske mye du. hehe Tror du virkelig at det bare er EN person som klarer det? ;) Sef er det mulig å både drifte og sladde med NSX og alle andre bakhjulstrekkbiler, men lett er det nok ikke. Kan tenke meg at den ikke klarer så høy vinkel før det snurrer. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 hmm, snurrer nok fort.. men på "drift bible" fikk han det jo til med en mr2 da:) er jo midtmontert motor der og.. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 hørte om en fyr som sa at han hadde hørt at Drift King hadde sagt at det ikke går ann å drifte NSX og at hvis du ser en som drifter, så er det filmtriks. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg