Sofus Skrevet April 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Har montert snapp off ratt nav. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sofus Skrevet April 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Head Unit Pioneer AVIC-X1BT In-Car Satellite Navigation & Entertainment System Naviger deg gjennom 26 Europeiske land med multi-sensor og supernøyaktighet; bli guidet med nåtids trafikkassistanse (TMC) og gled deg over skikkelig hands-free Bluetooth mobiltelefonstyring. Samtidig, gi dine passengerer valget med flere underholdningstilbud – CDer, DVDer, radio – eller det du har lagret på din iPod. Og kontroller alt fra en fullt motorisert touch screen panel som kommer ut fra en standard bilstereoenhet. Front sett Focal 165K3P 3-veis komponentsystem 165mm (6,5") Bass/mellomtone med faseplugg 40mm Svingspole 100mm Magnet TN52 Tioxid diskant med invertert dome 3-veis separat delefilter 18dB/Oktav (3,8kHz) Justerbart diskant/mellomtone nivå Maks effekt: 400W RMS effekt: 200W Følsomhet (2.83V/1m): 95,5dB Frekvensrespons: 60Hz-20kHz Griller inkludert Sub Focal 27 KX 270mm (11") Bass med K2 sandwich composite membran 65mm Svingspole på kaptonformer Multi ferrite magneter: 12 ringer Høykvalitets spider med innvevde lisser til svingespolen VAR (Ventilation Auto Regulated) Maks effekt: 600W RMS effekt: 300W Følsomhet (2.83V/1m): 88dB Frekvensrespons: 35Hz-1,5kHz (avhengig av kasse) Beregnet for 20 til 40 liter lukket kasse Impedans 4,5 Ohm Forsterker Focal...... Ikke helt fast satt hvilken type / typer enda..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Hahahaha så bra... Vettuhva.... 1 slik monoblokk fra Focal... Samt en 2x150w... står på kjøpslisten min faktisk. Og jeg skulle ha K2P komp settet, så du slo meg der :D Kan ikke være likt i 2 svarte NSXer så jeg bytter komp sett til Utopia nå :p Hvor skal du få plass til den sub'en?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Skal du legg ut noe film etterhvert? :) Siter Volvo 740 TIC B230E/FT 1986 Mazda 323 GT 1.6i 1987 [solgt] Peugeot 205 GR 1.3 1986 [solgt] Hardy.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sofus Skrevet April 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Jepp skal d.. Kommer i løpet av helgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Jepp skal d.. Kommer i løpet av helgen Hvor skal du ha subwoofern? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sofus Skrevet April 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sofus Skrevet April 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Hær Se oxo denne linken: http://www.scienceofspeed.com/products/interior_performance_products/NSX/ScienceofSpeed/ProFormance_Audiophile/subwoofer_enclosure/ Hvor skal du ha subwoofern? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Åååh... De felgene kledde bilen... Utrolig fin bil enda finere med dem :) Okey, ja der skal min subwoofer og. Blir spennede å se hvordan den sub'en passer og hva slags kabinett den skal få. Stå på... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSXer Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Begynner å se bra ut nå. Kommer muligens innom med min i løpet sommeren. Siter Ha en Hondaopplevelse hver dag! Jon 86 Acura Integra RS, 91 Honda NSX, 04 Honda Accord Tourer i-CTDi Executive, 82 Honda Prelude, 05 Volvo V50 2.0D, 72 Honda N600 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Fyttikatta den NSXn var grom ass, drømmebila mui deluxe :Dstikk innom: Scienceofspeed :Dder har de mye kult til nsx, viss du ikke har vært der før da :P Joda han har vært innom der :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sofus Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Sorry at jeg har vært litt slapp me oppdateringer i d siste.. Men har ikke hatt så god tilgang på Internett i d siste. Men jeg har oxo vært opptatt me skruing på NSX en min Har akkurat tatt en stot Service på den Byttet alle slite deler og vesker / Oljer Og sist men ikk minst byttet Clutchen.. Dette var ikk bare en times arbeid men men.. Bilen er nå tilbake på veien igjen. og jeg er lykkelig Har oxo fårr på Ny EKSOSEN Vi snakkes.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sofus Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Skal forøvrig selge min spiller vist noen er interesert.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sofus Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Vi ses på ACR til helgen På sommertreff.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sofus Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Ellet en helg på Mo på bane fant jeg ut at bilen trnger nye bremser.. Så nå er d vell bare å begynne å spare... Når disse bremsene skal på.. http://www.scienceofspeed.com/products/braking_performance_parts/NSX/ProjectU/default.asp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg