Gå til innhold

Prosjektet Extrem make over "NSX-R"


Sofus

Anbefalte innlegg

  • Svar 170
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Selfølgelig ble æ på RYGGA på LILLE JULAFTEN

 

Den største bulkedagen i ÅRET..

 

 

 

Nu e d bare å vent på takst mannen

 

 

 

Bilder sofus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SKjønner det:) Men er jo en fet bil, som koster.. Vist jeg noen gang kjøper slik type bil må den fint duge som vinterbil og;)

 

Når kommer det oppdateringer forresten?

Om du noen gang skal kjøpe en sportsbil i toppklasse er NSX det optimale om du skal bruke den året rundt på Norske veier. Broblemer med korresjon er utelukket da hele kjærra er laget av aluminium, samt at bilen kvalitetsmessig er mye mer holbar enn for eks. supra, 3000gt som rangerer i samme klasse. NSX er ferrari design med japansk kvalitet. hvorfor noen har lyst til å bygge om en så fin bil skjønner ikke jeg, men vi har jo alle forskjellig smak... see ya

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er mye mer holbar enn for eks. supra, 3000gt som rangerer i samme klasse.

 

Hei

 

Jeg og mange med meg er ikke enig i at Supra og 3000GT er i samme klasse som NSX. NSX har vært testet mot 3000GT i tester før, men 3000GT er på langt nær i samme klasse uansett hvordan du definerer klassen synes jeg da.

 

Mvh

Martin Bergvill

91 SS NSX WW,DF AIS,HID's*3,Custom leather,Custom Stereo,Bilstein's,HP Evo's,RB BBK, Tubi Style eksos

08 Civic Si Mugen, Kawasaki ZXR400

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg og mange med meg er ikke enig i at Supra og 3000GT er i samme klasse som NSX. NSX har vært testet mot 3000GT i tester før, men 3000GT er på langt nær i samme klasse uansett hvordan du definerer klassen synes jeg da.

 

Mvh

 

fint med litt mer aktivitet her gitt :)

Og ja NSX defineres mer som en Superbil enn Supra som defineres som en sportsbil, av de fleste.

Anders Haugen Club Honda Norge

 

http://www.club-honda.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder av skadene kommer senere..

 

Hei

 

Har du træsha NSX'en?

 

Edit..: okey så en pårygging. Ikke moro. Sånt er jeg livredd. Kjører du NSX'en på vinteren?

 

Mvh

Martin Bergvill

91 SS NSX WW,DF AIS,HID's*3,Custom leather,Custom Stereo,Bilstein's,HP Evo's,RB BBK, Tubi Style eksos

08 Civic Si Mugen, Kawasaki ZXR400

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
Mye bil for pengene virker det som, Sofus :)

 

Og mens vi diskuterer klasser kan jeg jo løst sitere Jeremy Clarkson:

 

"In my book the Supra is a super car, but not a supercar. The NSX on the other hand, is. But then again, this is not a book, it is a video, and it is yours" :P

 

Hallo

 

Dette er religon for enkelte vet du så rett skal være rett:

 

"The Supra may well be a super car, but it is not a supercar. Sure it goes like one and if you are far enough away it even looks like one, but it's just isnt't special enough.

 

Now the Honda NSX on the other hand is special enough, but in my book it is to easy to drive to be a supercar. However this is not my book. It is not a book at all in fact it is a video.And it's yours. So here goes."

 

Nå skal det sies at dette ble sagt i tidlig 90 tall så begrepet "supercar" har endret seg "noe" :-)

 

Mvh

Martin Bergvill

91 SS NSX WW,DF AIS,HID's*3,Custom leather,Custom Stereo,Bilstein's,HP Evo's,RB BBK, Tubi Style eksos

08 Civic Si Mugen, Kawasaki ZXR400

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår