Sofus Skrevet Desember 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 Selfølgelig ble æ på RYGGA på LILLE JULAFTEN Den største bulkedagen i ÅRET.. Nu e d bare å vent på takst mannen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 Hmm. Pen bil, men hvor har den "Extreme make over"en foregått ? Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esmyr Skrevet Desember 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 Selfølgelig ble æ på RYGGA på LILLE JULAFTEN Den største bulkedagen i ÅRET.. Nu e d bare å vent på takst mannen Bilder sofus! Siter ___________________________________________ Prosjekte mitt:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=157839 Prosjekt 2: http://www.bilforumet.no/golf-ii/168642-golf-2-1-6c-84-mod-totalt-forvandlet-arbeidsbil-blir-jentebil-nye-bilder-7-sep.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sofus Skrevet Desember 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 Jepp' Bilder sofus! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suspect Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 SKjønner det:) Men er jo en fet bil, som koster.. Vist jeg noen gang kjøper slik type bil må den fint duge som vinterbil og;) Når kommer det oppdateringer forresten? Om du noen gang skal kjøpe en sportsbil i toppklasse er NSX det optimale om du skal bruke den året rundt på Norske veier. Broblemer med korresjon er utelukket da hele kjærra er laget av aluminium, samt at bilen kvalitetsmessig er mye mer holbar enn for eks. supra, 3000gt som rangerer i samme klasse. NSX er ferrari design med japansk kvalitet. hvorfor noen har lyst til å bygge om en så fin bil skjønner ikke jeg, men vi har jo alle forskjellig smak... see ya Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silverNSX Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 er mye mer holbar enn for eks. supra, 3000gt som rangerer i samme klasse. Hei Jeg og mange med meg er ikke enig i at Supra og 3000GT er i samme klasse som NSX. NSX har vært testet mot 3000GT i tester før, men 3000GT er på langt nær i samme klasse uansett hvordan du definerer klassen synes jeg da. Mvh Siter Martin Bergvill 91 SS NSX WW,DF AIS,HID's*3,Custom leather,Custom Stereo,Bilstein's,HP Evo's,RB BBK, Tubi Style eksos 08 Civic Si Mugen, Kawasaki ZXR400 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Hei Jeg og mange med meg er ikke enig i at Supra og 3000GT er i samme klasse som NSX. NSX har vært testet mot 3000GT i tester før, men 3000GT er på langt nær i samme klasse uansett hvordan du definerer klassen synes jeg da. Mvh fint med litt mer aktivitet her gitt :) Og ja NSX defineres mer som en Superbil enn Supra som defineres som en sportsbil, av de fleste. Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sofus Skrevet Januar 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 Bilder av skadene kommer senere.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silverNSX Skrevet Januar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 Bilder av skadene kommer senere.. Hei Har du træsha NSX'en? Edit..: okey så en pårygging. Ikke moro. Sånt er jeg livredd. Kjører du NSX'en på vinteren? Mvh Siter Martin Bergvill 91 SS NSX WW,DF AIS,HID's*3,Custom leather,Custom Stereo,Bilstein's,HP Evo's,RB BBK, Tubi Style eksos 08 Civic Si Mugen, Kawasaki ZXR400 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sofus Skrevet Januar 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Kjører den når d går ann på vinteren.. Hei Har du træsha NSX'en? Edit..: okey så en pårygging. Ikke moro. Sånt er jeg livredd. Kjører du NSX'en på vinteren? Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sofus Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silverNSX Skrevet Februar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 Hei Fan..det der er surt! Mvh Siter Martin Bergvill 91 SS NSX WW,DF AIS,HID's*3,Custom leather,Custom Stereo,Bilstein's,HP Evo's,RB BBK, Tubi Style eksos 08 Civic Si Mugen, Kawasaki ZXR400 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sofus Skrevet Februar 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 Jepp Hei Fan..det der er surt! Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wafler Skrevet Februar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2007 Mye bil for pengene virker det som, Sofus :) Og mens vi diskuterer klasser kan jeg jo løst sitere Jeremy Clarkson: "In my book the Supra is a super car, but not a supercar. The NSX on the other hand, is. But then again, this is not a book, it is a video, and it is yours" :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silverNSX Skrevet Februar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2007 Mye bil for pengene virker det som, Sofus :) Og mens vi diskuterer klasser kan jeg jo løst sitere Jeremy Clarkson: "In my book the Supra is a super car, but not a supercar. The NSX on the other hand, is. But then again, this is not a book, it is a video, and it is yours" :P Hallo Dette er religon for enkelte vet du så rett skal være rett: "The Supra may well be a super car, but it is not a supercar. Sure it goes like one and if you are far enough away it even looks like one, but it's just isnt't special enough. Now the Honda NSX on the other hand is special enough, but in my book it is to easy to drive to be a supercar. However this is not my book. It is not a book at all in fact it is a video.And it's yours. So here goes." Nå skal det sies at dette ble sagt i tidlig 90 tall så begrepet "supercar" har endret seg "noe" :-) Mvh Siter Martin Bergvill 91 SS NSX WW,DF AIS,HID's*3,Custom leather,Custom Stereo,Bilstein's,HP Evo's,RB BBK, Tubi Style eksos 08 Civic Si Mugen, Kawasaki ZXR400 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg