Gå til innhold

Ultimate råne låt

Ranger emnet


ramtho

Anbefalte innlegg

  • Svar 477
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har seriøse problemer med å høre på det meste av det som kommer opp av "musikk"* her, så for min del må de/den ultimate rånelåta være noe med gitar og trommer. Riktignok kan jeg ikke sies å være noen "råner" i tradisjonell forstand, men jeg liker å kjøre bil, og jeg liker å kjøre bil med forholdsvis høy musikk, så jeg føler meg likevel kvalifisert til å svare her.

 

Forøvrig hørte jeg mye på elektronisk musikk før, mest trance á la DJ Tïesto og lignende, men smaken har utviklet seg, og nå klarer jeg kun små mengder av det, og da for det meste det jeg hørte på før. Mener Ridgewalkers hadde en ganske grei en for noen år siden?

 

*(sorry " " til dere som faktisk liker det :))

__________________

2003 Audi A4 Avant

(x)1995 Mitsubishi Colt

(x)1978 Chevrolet G20 Beauville

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere definere "råne musikk" for meg her? dere sier at metall ikke er råne musikk,hvem f bestemte hvilken musikk art som skulle være "råne musikk" da? en gærning i opphora volvo 240,med plysj ineriør,terninger,minst 100 wonderbaum`s i speilet og fjortis jenter i baksetet??

 

Jeg for min del hører på musikken jeg har lyst til å høre på,da er det alt,rap,metall,pop,trance,klasisk etc etc.

 

Skjønner ikke at dere som sitter her kan bestemme hva som er råne musikk jeg.

 

edit. skriveleif

[ ] 89 Golf "rat style" http://www.bilforumet.no/golf-ii/194023-bil-2-rat-golf.html

[ ] 83 Mercedes 190 E Bruksbil

Praise The Lowered!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Kom på et par til nå...

 

Dra ned albumversjonen av Daft Punks Touch it/Technologic. Den er helt DRØY. Egentlig kan dere dra ned hele albumet, evt kjøpe det. Alive 2007, heter det:

 

 

Så litt musikk man kan CRUISE til. Disse oppfordrer ikke til hard kjøring, men de er nydelige å ha på langturer:

 

 

YouTube - Nothing - James Holden

 

 

YouTube - WAY OUT WEST - AJARE

 

 

 

YouTube - Hybrid - Blackout (in stereo)

 

YouTube - Orinoko - Island ( Thrillseekers Remix )

 

 

Må nesten se om jeg har flere på lager senere...:)

- '11 Lexus CT 200h
- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]
- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]
- '84 Toyota Corolla [Kondemnert]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MTech2Sterlingsilber

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har seriøse problemer med å høre på det meste av det som kommer opp av "musikk"* her, så for min del må de/den ultimate rånelåta være noe med gitar og trommer. Riktignok kan jeg ikke sies å være noen "råner" i tradisjonell forstand, men jeg liker å kjøre bil, og jeg liker å kjøre bil med forholdsvis høy musikk, så jeg føler meg likevel kvalifisert til å svare her.

 

Forøvrig hørte jeg mye på elektronisk musikk før, mest trance á la DJ Tïesto og lignende, men smaken har utviklet seg, og nå klarer jeg kun små mengder av det, og da for det meste det jeg hørte på før. Mener Ridgewalkers hadde en ganske grei en for noen år siden?

 

*(sorry " " til dere som faktisk liker det :))

 

da anbefaler jeg <3in flames - the quiet place<3 deen er digg!:D

Burn rubber, Not your soul !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller er du soper kanskje?

Den metal driten kan dere ha for dere selv!!

Og tilslutt... Metal er ikke råne musikk ffs!

 

Kjenner jeg blir kvalm når jeg ser hva musikk folk setter skjela si ut for, for ikke å snakke om hva skade det gjør på omgivelsene!

 

Musikk er noe som er laget på insrumenter, ikke på en DATA eller et keyboard!

 

Skulle sett en av desse fjortiss-musikk-heltene deres stå på en scene å spille live, hadde ikke gått det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår