Gå til innhold

Ultimate råne låt

Ranger emnet


ramtho

Anbefalte innlegg

  • Svar 477
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehehehaha....

 

Dette er fakta: Har du en fet bilstereo, er det SYMFONI og ROCK som låter best. Det er sjangrene som krever best kvalitet på anlegget.

 

Så Metallica med S&M er ypperlig bilmusikk.

 

 

så ere bare gays som råner med sånn crap da...babyhmm?

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg må gi meg ende over, for hvor ubruklige musikkkunnskaper noen har her...

 

det som kan regner som rånemusikk er:

 

sie gubba,nordstoga,e-76,inndalsgutan, vassendgutane osv osv

you name it!

dere som råner etter c-rap og gay-metal... få dere et liv a?!

isåfall er det vel oslogutta med brunkrem og hårband i hue og ræva som råner etter sånt med pappas gjennomstyla 316i med fire turboer og down force vinge på størrelse med en airbus a-380 vinge...det står jo stempla i panna på dere-- en gjennomdiger L som jeg håper dere skjønner hvorfor. (loosers for dere som ikke skjønte:P)

 

ha en gnisterfyllt aften...:asshole:

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første er det ikke mulig å råne i en bmw. en bimmer cruiser man i. råning er forbeholdt gammal volvo, sierra o.l. For det andre er det sånne fattige karer som meg som kjører 316. rikmannssønnene låner nok noe ''litt'' råere av pappa. (eller får) og er det VIRKELIG noe galt i å style en 316. selv om den ikke er noen rakett så må det jo være greit at den er fin å se på. jeg har værken brunkrem eller hårbånd, bor ikke i oslo, og har ALDRI lånt bil av pappa. bilen har jeg selv kjøpt med mine (banken sine) penger. og jeg hører på både 2pac, snoop dogg og diverse undrground hip hop i bilen.

94 BMW E36 316i compact

94 Opel Astra 1.6si sedan (Død)

8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første er det ikke mulig å råne i en bmw. en bimmer cruiser man i. råning er forbeholdt gammal volvo, sierra o.l. For det andre er det sånne fattige karer som meg som kjører 316. rikmannssønnene låner nok noe ''litt'' råere av pappa. (eller får) og er det VIRKELIG noe galt i å style en 316. selv om den ikke er noen rakett så må det jo være greit at den er fin å se på. jeg har værken brunkrem eller hårbånd, bor ikke i oslo, og har ALDRI lånt bil av pappa. bilen har jeg selv kjøpt med mine (banken sine) penger. og jeg hører på både 2pac, snoop dogg og diverse undrground hip hop i bilen.

 

:thumb

MTech2Sterlingsilber

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår