kpkp Skrevet Mai 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 jeg har planer om å kjøpe den glassfiber panserforlengeren på autospar.no til polo 6N. MEN.... må jeg da sveise og pusse og sparkle for å få den fin? eller går det ann å lime den på under panseret? den bretten gjør meg ingenting...kan jeg lime den på rett underpanseret eller må jeg gå drastisk til verks med å kanskje skjære og kutte??! hvis noen vet noe om dette, vennligst hjelp meg.. setter pris på alle råd og tips jeg kan få!:op Siter polo fever! solgt: http://www.cardomain.com/id/pologirl solgt: http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=11258 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Mai 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 Originally posted by kpkp jeg har planer om å kjøpe den glassfiber panserforlengeren på autospar.no til polo 6N. MEN.... må jeg da sveise og pusse og sparkle for å få den fin? eller går det ann å lime den på under panseret? den bretten gjør meg ingenting...kan jeg lime den på rett underpanseret eller må jeg gå drastisk til verks med å kanskje skjære og kutte??! hvis noen vet noe om dette, vennligst hjelp meg.. setter pris på alle råd og tips jeg kan få!:op Når jeg satte på panserforlenger på den gamle golfen min bare skrudde jeg den fast under panseret og sjekka at den passet..... Så leverte jeg den til en jeg kjenner som lakkerer og skrudde den fast igjen når jeg fikk den tilbake.... Gjorde ikke annet. Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kpkp Skrevet Mai 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 skrudde den fast? syns ikke skruene da? takk for du delte din erfaring :) Siter polo fever! solgt: http://www.cardomain.com/id/pologirl solgt: http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=11258 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Mai 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 Originally posted by kpkp skrudde den fast? syns ikke skruene da? takk for du delte din erfaring :) Nei, er noe greier under der så skal ikke være noe problem såvidt jeg husker. :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Mai 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 Vær for all del forsiktig med skruer der - har sett biler med en fin liten bulk opp i panseret for hver skrue .... På gou sin limte jeg den fast med sicaflex - satt den bare på plass med tvinger over natten. Henger som bare pokker det ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Mai 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 Lenge leve sicaflex ;p Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Mai 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 Originally posted by kpkp jeg har planer om å kjøpe den glassfiber panserforlengeren på autospar.no til polo 6N. MEN.... må jeg da sveise og pusse og sparkle for å få den fin? eller går det ann å lime den på under panseret? den bretten gjør meg ingenting...kan jeg lime den på rett underpanseret eller må jeg gå drastisk til verks med å kanskje skjære og kutte??! hvis noen vet noe om dette, vennligst hjelp meg.. setter pris på alle råd og tips jeg kan få!:op BEst resultat får du nok med evt popnagler og glassfibersparkel/sica....er passformen bra skal den kun festes under og så må skjøten sparkles.... men det forutsetter bra passform Vurderte en slik en selv men har funnet en i stål i stedet.... skal det verra så skal det verra :D Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet Mai 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2003 Det er veldig enkelt, bruker bare medfølgende skruer og borer opp i enden av panseret, og er ikke noe fare for å lage hull etter det jeg erfarte iallefall. Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg