Gå til innhold

Hva skjer hvis man blir tatt på motorsykkel uten lappen?

Ranger emnet


Ulti_Man

Anbefalte innlegg

Krasjer du så får du et problem med forsikrings selskapet, du kan bli den som må betale dyrt for sykkelen og f.eks bilen du har kjørt på.

 

Kjører du på et menneske og vedkommende får personskade, eller dør så sliter du iallefall bigtime.. 1-1.5 millioner i erstatning fra din egen lomme til de etterlatte og ubetinget fengsel i endel år.

 

Du har et innstillingsproblem er det kun purken du er redd for..

 

Har klasse A selv og vet om de fleste farene mc folk er utsatt for. Ser mange talentløse folk i trafikken, er et under det ikke smeller mer enn det gjør! Det er krevende kjøre en sykkel, iallefall racing syklene som har sinnsyke motorer. Gir du litt for mye gass i en sving over en vegoppmerking så er det lett å tryne. Er endel man bør passe på og det vet vel neppe du uten lappen.

 

Idag så jeg en motorsyklist som gikk inn i ytterste del av en tofelt rundkjøring. Midt i rundkjøringen fant han plutselig ut at han lå i feil felt og vridde seg inn i det innerste, med et resultat at en bil som lå der måtte hogge på bremsen for ikke kjøre på den talentløse stakkaren :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror og mener vedkommende stillte et spørsmål.....heyyou

 

Da er det noe vedkommende ikke vet og dermed søker ett svar.

Greit nok det at svaret skulle være rimelig innlysende, men det er vel unødvendig å komme med konsekvensanalyse på hypotetiske situasjoner.... Det skulle heller ikke være noen grunn til å kalle vedkommende retardert fordi om han kommer spørrende og søker svar... Er det noe JEG ikke vet så spør jeg...... da venter jeg også normale tilbakemeldinger..... Ikke analyser og idiotbemerkninger:nono:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår