Scorpio Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Hei, jeg lurer på og kjøpe meg en Celica, det jeg trenger litt hjelp til er om dere har noen råd, hva som bør skjekkes og hvilke slitedeler som blir slitt fort og sånn, evt hvor dyrt det er for vanelige slitedeler.. :) Hvis det er noen som kunne gi noen hint hadde det vært fint :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speeder Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Hvilke type celica er det du er på utkikk etter da? Litt lettere å komme med noe konsist. Siter - 1995 Celica 2.0 GT- med slicks og coilovers til bane - 2015 Passat 2,0l 150hk TDI - 2015 Zoe R210 - 1998 Corolla 1.3x 1974 Boble, 1993 Vectra, 1998 Corolla 1,3, 2011 Outlander, 2008 Passat 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorpio Skrevet Mars 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Har sett på MK6, AT200. synes denne er veldig fin. hadde jeg funnet en rimelig ST202 så hadde det ikke vært og forakte, men det er vel i grunn pengene som er problemet der.. Håper du fikk vite det du tengte :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 kan være lurt å høre på ts ogn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lermax Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Har sett på MK6, AT200. synes denne er veldig fin. hadde jeg funnet en rimelig ST202 så hadde det ikke vært og forakte, men det er vel i grunn pengene som er problemet der..Håper du fikk vite det du tengte :) Har kommet fram at 1,8 literen er i svakeste laget for sportsbiler da. Flere og flere som få problemer med den desverre. 2,0 literen skal være mye bedre har jeg blitt fortalt sombrero Siter Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus! Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorpio Skrevet Mars 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Takker for svar :D ikke lett dette her.. :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 Hviken m.o.d er det du har tengt deg da? Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sleeper Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 vil anbefalle deg og kjøpe en st202 istedenfor at200... den blir litt lat til og være en i en sportslig bil... og 3s-ge motoren som sitter i st202 er en meget bra og slitesterk motor! med mindre den er helt sinnsykt fillekjørt så trur jeg ikke du kommer til og få noen som helst problemer med den motoren! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gt-4-Ever Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Kjøp bare en celica uansett modell, lite feil på alle. Men pass på at km ikke er unormalt høy i forhold til alder. Legg deg på en bil som maks har gått 10-15000km i året. Og sjekk at alle servicene er gjort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gizzmo Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 peil bilen kjør 10 mil å peil på ny :) eg kjøpte netopp en toyota celica 1994 mod 1,8 16v viste seg å slurpa noe grønnjævli me olja etter bare 135000 km. etter mye krangling me bilselgeren fikk et til slutt dekket 5000 kr da eg hadde kjøpt deler for 6000 men så kom jo arbeidstimane udenom. overhaling av motoren kom på ca 15 000 totalt da ble det kjiftet Ventiltettninger Stempellfjører Veivlagre simmerringer Reg reim oljefilter olje kjølevæske tennplugger det ble også udført honing av sylindrene. dette va en jobb toyota stavanger sko ha minimum 24 000 + moms for. bilen min drakk 1 l olje pr 20 mil nå har eg kjørt 50 mil å ikke brukt 1 dråpe. e veldi fornøyd me bilen nå. ps mekanikeren tar flere sånne jobber til den prisen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg