Gå til innhold

VAGpower

Bruker
  • Innholdsteller

    20
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    Golf
  • Biltype (eks Audi)
    Vw
  • Årsmodell (eks 1995)
    1990
  • Yrke eller sivil status
    Mekaniker
  • Motor (eks 1.6)
    1.8

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Bosted
    Austrheim

VAGpower's Achievements

  1. Ka har du tenkt og bruke? Org motorstyring eller datasprut.
  2. Powerbokser er i utgangspunkte noe ein bør styre unna så langt det lar seg gjere. Powerboksen bare forstyresignalene til hjernen.
  3. Du får som oftest ikkje mykje hester, men du kan opnå 10-20nm Veit at spesielt bmw sugemotorer har litt og hente på chiping
  4. Trenger sårt 1stk OZ RACING felg av type crono evolution. Dei gjekk ut av prod. i fjor trur eg. Vist noken veit om ein felg gje meg ein lyd. 7x16 et37 4x100
  5. Hei har du solgt felgane no. Kunne godt tenkt meg og sett dei viss det ikkje er for seint. Bur i loddefjord.
  6. VAGpower

    motorpes..

    Det er veldigt mange som bomer med fordelern når dei monterer sammen motoren. Ta ut plugen på sylinder nr1, ta litt vått papir og trykk nedi plug hullet, sånn som det sitter litt fast. ta no og tørn motoren for hand til papir dotten sprett ut. Då veit du at nr1 er i comp. takten når du no har stempele på topp i comp. takten Skal rotoren på fordelaren peike mot hakke nedi fordelern. Har fleire ganger vert og hjelpt folk som ikkje har tenkt på at fordelaren kan vera langt ut av posisjon. Viss du har sjekka alt anna kan dette vere ein mulighet. Ingve
  7. Snakk med KM-MASKINERING. dei er ganske billig på nye trim kamer. eg har kjøpt til to biler der før og syns dei var heilt grei. Rask levering og billig TLF 63858171. trur eg betalte ca2000kr sist. for ein ca290grader kam husker ikkje eksakt ka det var. sist eg snakte med dei fekk eg pris til g60 min og meiner dei sku ha ca2500kr og trur det var ca 5000kr til 1.8T (golfIV).
  8. Eg kjøpt fire nye dyser for noken år siden. ikkje billigt nei:mad:
  9. viss du tetter hula som dysene står i så motoren får vakum skal det komme bensin ja.(når du kjiner) for den "PUMPER" bensin når spjelde nedi luft mengde målern beveger seg åpner for bensin vert kansje ein bedre måte og sei det på: du må i vert fal ha vakum når du kjiner
  10. Eg veit ikkje kormange motorer eg har overhalt, ein plass mellom 15-20 har det vell blitt. å det har aldri vert noken problem. i alle fall ingen støreproblem. Eg er heilt enig med at du skal vaske sylideren etter honing og at du skal bruke olje når du honer sylinder. Du vasker den etter på for å få vekk slipe støvet. Men for og få stempelen til å gli må det olje til. Tenk den dagen du skal starte vidundere og den er heilt tør, det skal ein del omdreininger til før du smurt sylidern på den måte. Korfor honer du sylinder? jo fordi du skal lage spor som det kan ligge seg olje film i nor stempelet går opp og ned gjennom sylindern. SÅ KORFOR SKAL DET IKKJE VERE OLJE DER NÅR DU MONTERER SAMEN. INGVE
  11. Hei. Når du monterer stemlene ned at i blokka bør du bruke olje. når du har montert dei i med olje skal du kunne tørne motoren med ein fast nøkkel på veiven uten alfor mykje makt. Viss det viser seg at du må ta mykje i eller du ikkje får den rundt i heile tatt kan det vere at den sitter fast i veivlager/rammelager. Rekner med at du har byttet dei siden du har demontert så mykje. Det skjer at ein får feil lager og at desse knip for mykje på veiven og det fører til at den går for treigt eller ikkje i heile tatt.
  12. Eg snakka med han som eig bilen i sommer(den på Osterøy) da sa han at han sku ha den til delebil, han hadde ein vanlig gol han sku sette delene over på. meina han var henta han billig frå svenskane. Da virka ikkje som han var tenkt og selge han nei
  13. Nei er berre 25. har vel 60% bonus og bur ut på landet.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår