Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

  1. I dag
  2. Want to make smarter bets and improve your winning chances? Tigerexch provides you with the expert insights and data-driven tools you need to play like a pro. Our platform offers in-depth match analysis, real-time odds tracking, and predictions based on comprehensive statistics and historical trends.Whether you're into cricket, soccer, tennis, or casino games, Tigerexch gives you a clear edge. Understand market movements, identify value bets, and get alerts on key opportunities. We turn complex data into simple, actionable advice.
  3. Stay connected to every major moment in the sports world with tigerexch 247 your go-to source for fast, reliable, and engaging daily highlights. Whether it’s cricket, football, tennis, or global tournaments, the platform delivers crisp updates that keep you informed without wasting time. Each highlight is crafted to give you the essence of the match — key plays, turning points, standout performers, and final results — all in one smooth, easy-to-read format.With tigerexch you don’t need to search multiple sources or scroll endlessly. The platform’s quick updates, clean layout, and real-time coverage ensure that every sports lover enjoys a seamless experience. From morning summaries to late-night thrillers, tigerexch 247 keeps your sports passion alive every single day.
  4. Stay ahead of every delivery with the unmatched real-time cricket experience offered by tigerexch 247. This platform brings fans closer to the game with instant score updates, sharp match insights, and live momentum shifts that keep you fully connected to every moment on the field. Whether it’s a tense chase, a thrilling super over, or a standout individual performance, tigerexch ensures you never miss the action. Its smooth interface, fast updates, and detailed breakdowns make it the perfect pick for fans who want accuracy, speed, and excitement in one place. With tigerexch 247, cricket becomes more engaging, more interactive, and truly alive in real time.
  5. Siste uke
  6. Hei igjen! Vil bare si at bilen har gått som en klokke siden sist, og det var rett og slett bare det å blåse luftmassemåleren ren som gjorde susen! Takk skal du ha Quattro73!
  7. Vanskelig å antyde bare ut fra lydklipp, spilt av på mobil, men det der høres ikke ut som tikkelyd. Høres mer ut som reimlyd eller noe ifm. reim.
  8. Hold deg til anbefalt viskositet, gjerne olje fra Mobil 1 eller Castrol.
  9. Tidligere
  10. Hei! Jeg har en cadillac coupe deville 79 modell som lager en rar tikkelyd på tomgang. Har lagt ved video. Er det noen som vet hva det er? E3079955-36B3-4FED-ACF8-BFC7DBDE48B8.mp4
  11. Jeg hadde 18 modell RAV4 hybrid ikke ladbar. Den maste mye i motbakker og brukte mye bensin med campingvogn 1400 kg. Toyotaforhandleren anbefalte meg å bytte til ladbar versjon av Rav da den har mye sterkere el-motorer og skal være mye bedre. Jeg har nå byttet til ladbar men har ennå ikke prøvd den med vogna bak.
  12. Hei til BMW 330e 2017 b48 motor hørte noe tips om at etter 100 000 så bør man gå over til mere vaskular olje 5-50 eller 10-60? Noen som har peiling eventuelt merke?
  13. Hei Vi har hatt touranen(2012) på verksted der de byttet ac kompressor. Etter dette så kommer det ikke varm luft ut i bilen lenger. Verksted sier det ikke har noe med deres jobb å gjøre, at det mest sannsynlig var tilfeldig. Hadde bilen inne på ett annet verksted for å feilsøke å her mener de at varmeregisteret er tett. Noen som har vært borti noe lignende. Evt har noe lure triks vi kan gjøre for å fikse problemet. Verksted skal jo ha 16k for den jobben🤣
  14. Hei lurer på om det er registerkjede eller registerreim på disse Mazda 6 2010 mod, 2,2 Diesel med 125hk.
  15. Hei, Nok et problem med P0089 på XL7, men jeg har ikke funnet at noen har samme problem som jeg har. Feilkoden kommer kun når bilen er kald og den har null belastning - dvs at jeg for eksempel renner ned en bakke med turtall over tomgang. Da kommer feilkoden hver gang, men dette skjer aldri når bilen har oppnådd drifttemperatur. Skjer heller ikke visst bilen står på tomgang eller kjøres med belasting opp til driftstemperatur. Ser i diagnosen at dieseltrykket er ca 100 - 150 bar høyere enn når bilen er varm. Det ligger på 350 bar og oppover når den er kald (selvfølgelig avhengig av pådraget), men når bilen er varm går det fra 250 bar og opp til ca 1200 bar ved fullt pådrag. Er det normalt at dieseltrykket er litt høyere når bilen er kald? Siden problemet kun skjer ved kald bil og i nedoverbakke, så er det sansynligvis ikke ledningsproblemer eller sensor problem? Og siden dieseltrykket er mer enn høyt nok, så er det vel ikke høyttrykkspumpa som er problemet, så da mistenker jeg regulatoren. Er det sansynlig at regulatoren fusker hver gang motoren er kald?
  16. Jeg har nå prøvd å tette lekkasje på min suzuki sx4 2008. Verksted antok det kunne komme fra antenne på taket. En som driver firma med dab-radio installasjon tok jobben med å sette på haifinne. Ser nå at den ikke ligger helt ned til taket, den har glippe rundt hele. Jobber med saken om det har hjulpet, lite regn her for tiden. Sjeldent. Vann legger seg under haifinna, ligger der. Han sverger på at det er tett pga alt han gjorde under, mellom ytre og innertak. Javel. Ser også at det er dype skraper i lakken der han har holdt på. Hvis han skal få den helt nedtil må han borre hull, flytte hele, og det er mange timers jobb, og kostnad deretter...skapene i lakken skal jeg fikse med lakk, ikke problem. Men; det er uheldig at vann samler seg og ligger der? Gjør ikke noe sa han, men det stusser jeg på. Bør jeg tette glipene rundt? Eller gi faen. Hvis lekkasjen er reparert?
  17. https://www.u2autoparts.com/en/p/Valve-Cover-with-Gasket-1035A907-1035A-907-Mitsubishi/127042443288.html Hei! Er dette riktig del til en mitsubishi outlander 2.2 diesel 150 hk. Eller er det noen som har dette tilgjengelig eller vet noe om det kan anskaffes i Norge og til hvilken pris koster dette dekslet til bilen
  18. Hei, har en caddy 2008 modell, diesel med skadd regreim. Motor stoppet under kjøring men ingen spes ulyd. Er det slik med de motorene at ventilene kan slå nedi stempelene eller vil det ikke skje? Altså kan regreim bare skiftes og justeres?
  19. Takk, har fundert på om dette er noe jeg greier selv. 😞 Fikk festet haifinne over antenna, og det virker som om det lekker litt mindre.? Spylte bilen 30 minutt etterpå. Mulig "gammelt vann" som drypper nå sa de på verksted. ? Tenker å ta av drypprenner på taket, de er visst festet med klips. Gjøre ren/ tette. Ser det nå blir en liten dam der dørlist går mot metall førerside. Kommer innenfra, hører det drypper. Skal sjekke drenering igjen. Ser lista under mellom frontrute og karosseri har en glipe på den siden. Eller kommer det dit nå pga utette drypprenner. Problemet mitt er å finne verksted som vil ta på seg jobben, travle dager/ drittjobb, ( kanskje nærmere jul..) Nærmeste verksted er 18 mil unna, de kunne ta den inn i november. Har ikke garasje, så lurer på å kjøpe heldekkende presenning, glemme hele bilen.
  20. Jeg har et problem med en 2008 A6 allroad der, verksted sier etter diagnose at det må byttes en sensor bak på høyresiden for at bilen skal heve og senke seg igjen. Jeg finner ikke ut hva sensoren heter sånn at jeg kan kjøpe den. Noen som vet?
  21. Hei. Har en 2010 hiace som av og til har blitt noe tungstartet, må dra den en stund på starteren før den starter. Dette skjer kanskje annhver gang man skal starte den etter den har stått over natta. Norn som vet hva dettr kan være? Glødeplugger?
  22. Som sagt, bare ene ryggelyset virker. Har sjekket pærer. Noen som har tips
  23. Har nøyaktig samme problemet...Årsak og løsning er meget velkommen siden bilen skulle vært i jobb...Mvh Jeg noterer meg også at glødesystemet har funksjonssvikt samt at du ikke får kontakt meg ecu..Nøyaktig det samme jeg opplever, og akkurat DE feilene har absolutt INGENTING med en magnetventil å gjøre......
  24. Tilværelsens hjul Das Rad des Sein Statens norsk Oljefondet finansierer 20% av verdien av bilen kjøpt fra norsk fabrikk Mercedes-Benz. Der norwegische Ölfonds finanziert 20 % des Wertes des Autos, das in einer norwegischen Fabrik gekauft wurde Mercedes-Benz.
  1. Last inn mer aktivitet
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår