Gå til innhold

Film: Film fra Gatebil treff på Dokka september

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

http://filmer.driftfun.com/2005/driftfun-2005-09-10-vinjarmoen.wmv

 

Høyreklikk, lagre som.

 

En liten film fra Dokka, desverre bare fra en kameravinkel montert på bilen min, men det er da noe hvertfall, får litt inntrykk av hvor morsom banen er for de som ikke var der.

 

EDIT, nå funker url Skody.]

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://filmer.driftfun.com/2005/Driftfun-Vinjamoen-2005-09-10.wmv

 

Høyreklikk, lagre som.

 

En liten film fra Dokka, desverre bare fra en kameravinkel montert på bilen min, men det er da noe hvertfall, får litt inntrykk av hvor morsom banen er for de som ikke var der.

 

Ikke gæli det der

artig bane!

 

Ser sykt digg ut når du linker de to første svingene :D

Og differ er dyr morro... :)

 

Videon så er det vel litt _vel_ mye skrikende smertelyder da.. kunne kjørt ned volmet litt på bulletlinsa :)

Og fade musikken så du får en pen slutt :P

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://filmer.driftfun.com/2005/Driftfun-Vinjamoen-2005-09-10.wmv

 

Høyreklikk, lagre som.

 

En liten film fra Dokka, desverre bare fra en kameravinkel montert på bilen min, men det er da noe hvertfall, får litt inntrykk av hvor morsom banen er for de som ikke var der.

 

Uff, synd jeg ikke fikk prøveskilter :( så ut som en helt rå bane!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt konge bane, synd med den dumpa inn i første svingen, ødelegger litt av banen spørr du meg!! Hadde en brutal snur der, bilen letta! Siste svingen er shiftlock sving hellothere

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg biter meg merke i at denne banen er grusomt like gocartbanen vi benytter her borte til å kjøre på. Eneste er at vi ikke får praktisere drfting :(

 

Pudding, du har vel vært på begge og kan komme med en kvalifisert gjetting?

"Camry Turbo"

Why try to fit in when you where born to stand out?

 

Sandnes & Stavanger Gatebilklubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg biter meg merke i at denne banen er grusomt like gocartbanen vi benytter her borte til å kjøre på. Eneste er at vi ikke får praktisere drfting :(

 

Pudding, du har vel vært på begge og kan komme med en kvalifisert gjetting?

 

 

Er jo noen som prøver er det ikke ??

http://www.algard-gatebilklubb.net Web admin

Opel Calibra Turbo 4x4 EDS Phase 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg biter meg merke i at denne banen er grusomt like gocartbanen vi benytter her borte til å kjøre på. Eneste er at vi ikke får praktisere drfting :(

 

Pudding, du har vel vært på begge og kan komme med en kvalifisert gjetting?

 

var på revebanen med FSR og Pudding i fjor og filma litt drifting. Banene er like i størrelse, forskjellen er vel at på denne banen blir det ikke kjørt gokart, så er asfaltene breiere på driftepartiet liksom. revebanen er jo litt smal. Men veldig morsom å drifte på alikevel.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøft, så ut som en morsom bane, særlig den superlange kryperen mot høyre. Morro å se at noen får til ting som å lage en ny motorbane. Artig å se på filmene dine, kommer det noe fra Rudskogen?

 

Litt OT; når er neste treff på banen?

 

Bra film! Neste treff blir ikke før 2006, men da tar vi sikte på minst to treff og ett Street Legal arrangement på Dokka.

Men skal ikke se bort ifra at det blir vinterkjøringer der i år som i fjor (da kostet det 50kr, mer info står på hjemmesida), kan skrive inn litt om det når vi har bestemt noe, hvis det er interesse?

Rune Rustestuen, tlf. 41656795

Dokka Gatebilklubbs hjemmeside

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra film! Neste treff blir ikke før 2006, men da tar vi sikte på minst to treff og ett Street Legal arrangement på Dokka.

Men skal ikke se bort ifra at det blir vinterkjøringer der i år som i fjor (da kostet det 50kr, mer info står på hjemmesida), kan skrive inn litt om det når vi har bestemt noe, hvis det er interesse?

Et lite tips er å fylle igjen den dumpa før svingen..

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår