Gå til innhold

FILM: RightOn Gardermoen 27. August. 2005

Ranger emnet


int

Anbefalte innlegg

 

Tnx. :D

 

********10 fu*kings tegn..............................................................................................................................................*************

-88 Sierra cosworth

411,7hk @ 6700rpm / 471,3Nm @ 5300rpm ATW

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips til neste gang, ikke slutt å filme FØR de er ferdige med draget, også prøv få med tiden de kjører på. vise et drag uten å få med tida er poengløst. Bare nevner det :D Det var nemlig litt irriterende :)

 

Hehe... var det som var problemet, at tidtakningstavlene var borte... Og at det ble mye "dødtid" om jeg skulle filme og vente på at speakeren sa tidene... Samt at i 9 av 10 tilfeller så drev de neste bilene å burna når han sa tiden, så man hørte ikke noe...

 

Får håpe tidtakningstavlene er tilbake igjen snart! Vet ikke hvorfor de var borte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for kul film.

Noen tips. Det var altfor mye vente tid på at bilene skulle kjøre. Du kunne sikkert redigert bort 10 min bare på det. Og det med tidene er vel ikke noe problem og få til. Det redigerer man så tidene kommer rett etter de har kjørt.

 

FrankeY som redigerte orket ikke redigere denne filmen da det var som lite som trengtes og gjøres, siden han akkurat hadde sittet og redigert både hønefoss og skedsmohallen filmen tror jeg han var både sliten og trøtt, synes filmen bra nok, er jo bare for og vise folk litt hva de gikk glipp av.

 

It's a home video! :P :hvaskjera

- 2007 Audi A3 2.0 TDI Quattro S-Line

x 2004 Audi A3 1.6 FSI S-Line (solgt)

x 1994 Mazda 323F 1.6i 16V (solgt)

 

VW-Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd å laste ned torent, men får barre ned lyden. Noen som vet hva jeg gjør feil? Har prøvd tre ganger nå.

 

Du mangler kanskje siste codec. Kan lastes ned på http://www.divx.com

 

FrankeY som redigerte orket ikke redigere denne filmen da det var som lite som trengtes og gjøres, siden han akkurat hadde sittet og redigert både hønefoss og skedsmohallen filmen tror jeg han var både sliten og trøtt, synes filmen bra nok, er jo bare for og vise folk litt hva de gikk glipp av.

 

It's a home video! :P :hvaskjera

 

Det var bare noen tips og kul film som sagt. Skjønner FrankeY.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Her er "VS-motorras" for de som vil se:

 

http://raboc.org/redirect.php?url=raboc_-_vsmotor_gardermoen_august_2005_DivX.avi

 

Det kommer nok mer film etterhvert, det går bare så %"¤#!"¤!"¤ treigt med redigeringa....

 

Triste greier, rå den kjerra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår