Gå til innhold

førerkort beslag nommer 3 og uskyldig hva burde jeg gjøre

Ranger emnet


stan2

Anbefalte innlegg

Artige samtaler dere har, noen her inne som ikke har tatt en U sving i et lyskryss å fått litt sleng på ræva? Når han gjorde dette så så politiet det, er fort gjort. For det andre så klarte han å krasje, han overlevde kunne sikkert gått mye værre? Kun noen små skader ikke veit jeg, men stjelte skiltet som sto på den bilen han krasjet med? Som 18 åring eller lignende kan dette være fristende der å da. 3 gangen sier han selv at han er uskyldig. Jeg vil våge å påstå at han har vært ganske så uheldig..

Til slutt, hvorfor disser dere han bare siden han sier "ass"? Det er et ord som blir bare mer å mer brukt blant unge mennesker.. Eks:"Jeg stikker ut en tur ass" Blir ofte brukt, kanskje noe overdrevet.. Men plages dere så sterkt at dere at han sier "ass" har dere et problem, det er kun en bagatell.. Eller som folk også sier:"Dette liker jeg" Var eller er du så mye bedre selv? Du er vell kanskje verdens beste sjåfør du ja! Stemmer det! Hurra for deg!

Dette ble utrolig langt, men syns det var på sin plass!

 

Takk!

 

Thomas.

 

Egentlig tror jeg det er den tilbakestående rettskrivinga som er grunnen til at folk er kritiske... Forøvrig mangler du litt der du og :)

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

1.

Når du mistet lappen 1 gang burde du kanskje sluttet å kjøre som en kølle i OFFENTLIG trafikk.

 

2.

Her er det nå for 2 gang du mister lappen , her burde du begynne å vurdere om du i det hele tatt skulle fått lov til å ferdes på vei med kjøretøy.

 

3.

For 3 gang ,du mister førerkortet IGJEN!

Nå HÅPER jeg, som sikkert mange andre er att du ikke får igjen lappen.

 

Konklusjon:

 

Det du burde begynne med er å gå!selv om du satt deg opp på en sykkel ville du være en fare for trafikken..

 

Ta bussen heretter.

It wasn't me ! Jeg er uskyldig, bla bla bla. WTF is happening ?!

Tror du virkelig politiet vil gi deg lappen igjen? Hadde jeg fått lov til å bestemme slike saker hadde du faen ikke fått lov til å se på ett motorisk kjøretøy engang.

 

Just my 2 cent's .

 

 

 

PS!

 

Mulig han er ord "blind" Ikke mobb..

Endret av crezit

audi a4 1.8tq sedan 2000 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. Vi tar dette med rettskriving en smule for seriøst, men i denne sammenhengen gir det et veldig dårlig og rotete førsteinntrykk av trådstarter som allerede har mistet førerkortet sitt to ganger.. Er ingen konge på rettskriving selv, samme gjelder også deg, Sandmo;

Jepp, skjønte alt av det DU skrev, men var værre med trådstarter ;)

;)

 

Noen updates ellers?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. Vi tar dette med rettskriving en smule for seriøst, men i denne sammenhengen gir det et veldig dårlig og rotete førsteinntrykk av trådstarter som allerede har mistet førerkortet sitt to ganger.. Er ingen konge på rettskriving selv, samme gjelder også deg, Sandmo;

 

Oi, der klarte jeg å lure inn en selv og ja... Ikke veldig troverdig :P

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller som folk også sier:"Dette liker jeg" Var eller er du så mye bedre selv? Du er vell kanskje verdens beste sjåfør du ja! Stemmer det! Hurra for deg!

Dette ble utrolig langt, men syns det var på sin plass!

 

Takk!

 

Thomas.

 

Som du selv sier er du ung og uerfaren. Etterhvert som man får erfaring ser man ting i trafikken i et litt bedre perspektiv.

At mange har opplevd å ta en usving for å så få sleng på ræva er nok sant, de fleste tar til seg erfaringen og vet til neste gang at når det er glatt ute har man mindre veigrep! (enkel filosofi)

Si nå at trådstarter her skulle beholt lappen, funnet det for godt at en sladd er okei og prøver seg igjen.

Denne gang får bilen enda mer skrens og meier ned en 6 åring som står å venter på et fortau. Ble det plutselig litt enklere å se?

(uten å forklare settingen nærmere, men det ble resultatet)

Hva da?

 

Det er nettopp silke sjåfører som vi her har et prakt eksempel på som overgår sine evner i trafikken som desverre rammer flere trafikkanter enn de selv.

Noen ganger så tragisk at de selv slipper unna uskadd, mens passasjerer eller fotgjengere omkommer eller blir livsvarig skadet.

 

Vi har alle fått undervisning og oppvisning på skolen, samlinger hvor trafikk ofre forteller og eksempler blir vist.

Vi har vel alle tenkt at det ikkje kan skje oss, men etterhvert som man blir eldre slår tanken oss at det faktisk raskt kan bli det.

 

Det finnes to typer ungdommmer i trafikken.

De som starter som verdensmestere og finner ut de ikke er det den harde veien. Og de som starter som uvitende og passer seg for det de vet de ikke kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aldri spør førerkortspørsmål på bilforumet...for her kjører alle sammen så pent og pyntelig i trafikken! hahaha..tapere ass...

 

om jeg holder 50 i 30 sona driter jeg idet..jeg burde vel miste lappen hver gang jeg er ute å kjører bil...men men... det gjelder vel ca 87% her inne...

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artige samtaler dere har, noen her inne som ikke har tatt en U sving i et lyskryss å fått litt sleng på ræva?

 

Thomas.

 

Jeg har faktisk tilgode å få en sleng på rompa i usving uten å faktisk fremprovosere dette på en eller annen måte!

Det handler bare om å ha litt insikt i HVA slags føre det er også kjøre litt etter forholda kanskje?

 

Så, var det vinterføre ute da så er nok han tatt for 3. gang.

 

Selv driter jeg en lang en i om han får tilbake førerkortet eller ikke med det første.

 

Men om jeg nå forstod deg riktig i det andre du skrev her om fyren, så tror jeg det tryggeste vil være at han må ta opp igjen førerkortet etter han har fullført et Norskkurs så han faktisk klarer å lese, uten å missforstå, det som står i boka.

Står faktisk et og annet nyttig i den. Tro det eller ei! Ass.......

:thumb

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her må jeg vel si meg enig med trådstarter, som denne gangen blir tatt kun på forutinntatt mistanke, fordi han tidligere har mistet lappen for å gjøre noe så "vanvittig" som å sladde litt på glatta. Veit ikke åssen trafikkforholdene er der dette har foregått, men får et inntrykk av at det ikke er i sentrumsgatene akkurat..

Åkkesom alt for strengt å beslaglegge førerkort på grunn av litt "uskyldig" sladding. Her viser politiet en utrolig firkantet holdning nå til dags..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår