Gå til innhold

Det dummeste du har gjort i fylla?

Ranger emnet


liss18

Anbefalte innlegg

Hva er det dummeste du har gjort i fylla? Få høre deres verste fyllehistorier nå, eller andres..:thumb Våknet opp på ukjent sted? sovnet ute? Våknet opp ved sidna en person du egentlig ikke liker? fortell...:P

 

Jeg våknet engang på ett fremmed sted. Fy faen, det var ekkelt.. Var på Gol, i starten av skoleåret når jeg var helt ny der og ikke kjent.. Ikke hadde jeg strøm på mobilen heller.. Ops, etter det var jeg litt på vakt..

 

Fetteren min sovnet engang på dassen på et diskotek, og klarte av alle ting å bli låst inne.. Så neste morra fant vaskekjærringa han.. Det var lenge siden vel og merke, men forde:P

* Man er ung bare en gang, senere må man finne på andre unnskyldninger *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 195
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har ingen bestemt hendelse,så dere får se på bildene,men på fest,så har jeg ofte fetisjer med å....

 

Ta på meg festlige kostymer

BF1.jpg

 

Blotte meg

bf2.jpg

 

bf3-2.jpg

 

bf4.jpg

 

Og tafse på jenter som er alt for fulle,great sucsess!

fyllatroll.jpg

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det dummeste jeg har gjort? Løftet en polititjenestemann opp på ryggen min en gang i 16-17-årsalderen.

 

Han ble ikke sur, men smilte heller.

 

Min far har dog en gang tatt seg en fest på Nesna, og våknet følgende morgen opp i ett rom. Da han åpnet døren, fremgikk det at han var på et toalett på postterminalen i Stokkmarknes. Det er vel en strekning som skulle overgå Oslo-Bergen med en del mil.

 

:)

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen bestemt hendelse,så dere får se på bildene,men på fest,så har jeg ofte fetisjer med å....

 

Blotte meg

bf2.jpg

 

Haha, genialt:lol:

 

Hm, okai nå skal jeg innrømme noe som var skikkelig driti ut.. Ops.. En morra våkna jeg på sofan på internatet på skolen jeg gikk på, en smule redusert og jævlig kvalm.. Kjente nedover buksa mi og tenkte "hvor i helvette er stringen" Whaat, jeg hadde ingen ting under.. Forta meg bort der vennina mi sov å spurte hva som skjedde i går, hm.. Jeg hadde bare strippa litt, så måtte hu hjelpe meg å få på klærne igjen.. *flau* Men tror alle andre var så fulle at de ikke husket stort.. Men skal aldri mer drikke teqiula, dårlige minner..

 

Å joo, hun ene vennina mi har sovnet på do engang da, satt med rompa rett i været og hang nedover med arma, haha.. Jeg var ikke tilstede når dette skjedde, fikk bare høre det, men har blitt mobba mye for det ja.. haha..

* Man er ung bare en gang, senere må man finne på andre unnskyldninger *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle fare frå festen, og satte meg inn i baksete på bilen til ein kammerat. Når vi kom fram satt eg og leita etter handtake til døra, banna og herja baki der. Kom mej ikkje ut. Hadde søtte slik lenge og makka. Så viste det seg at det var ein 2 dørs bil. :thumb

 

 

Det har blitt så vanleg no å vakne opp på ukjente plasser, så det er ikkje så gale lenger. Men va heilt jævlig i begynnelsen. ;o)

 

Grilla med eingongsgrill uttaføre uteplass. (ikkje så populært vist)

 

Kasta ut frå kjøpesenter pga støy.(he ein tendens te å prate litt høgt etter ein del øl.

 

3 kamerata:

Ute på dagfyll. Inn på butikken i bokser og handla 3 kasse øl. Fekk handle øl da, men kassadama fekk seg sikkert ein god latter.

 

4 kamerata:

Vi fær til Oslo og kjøpe kebab. (uheldigvis so kjørte sjoføren) Det her er frå Ålesund. Eit lite stykke for 4 stk kebab.

 

Kanskje ikkje dei verste/beste historiene. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, komme med en slik en tråd når en har kommet hjem fra puben:D

 

Min liste(Faktisk ille at jeg har en liste:op:):

 

- Våkne opp på min gamle hybel, tro at jeg har reist 2år tilbake i tid, til meg selv, bare for å se at det ligger en ål`reigth dame ved siden, som pussig nok har leid min gamle hybel:confused:

 

- Drikke meg full på Absint, kle på meg kjole, glemme mine egne klær der jeg fant kjolen, ta taxi hjem, våkne opp, se kjolen ved siden av sengen og tro at det ligger noen andre i sengen bak meg:oohh

 

- Ringe damer i fylla(Er neppe alene her):spider

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, komme med en slik en tråd når en har kommet hjem fra puben:D

 

Min liste(Faktisk ille at jeg har en liste:op:):

 

- Våkne opp på min gamle hybel, tro at jeg har reist 2år tilbake i tid, til meg selv, bare for å se at det ligger en ål`reigth dame ved siden, som pussig nok har leid min gamle hybel:confused:

 

- Drikke meg full på Absint, kle på meg kjole, glemme mine egne klær der jeg fant kjolen, ta taxi hjem, våkne opp, se kjolen ved siden av sengen og tro at det ligger noen andre i sengen bak meg:oohh

 

- Ringe damer i fylla(Er neppe alene her):spider

 

Absint, er det sånn grønn drikke?:P

* Man er ung bare en gang, senere må man finne på andre unnskyldninger *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ringt sjefen i fylla.... og fortalte jeg hadde løpt fra politiet og at jeg satt i en busk! den var jo litt morsom da...

 

 

også har jeg vistnok skulle slåss med endel folk.. og snakka dritt om typen til ei jente jeg virkelig liker (snakker ikke med hu lenger lurer på hvorfor) :P

-Ford Sierra 2,8i drifter

-Ford Sierra 2,0 prosjekt

-Ford Scorpio 2,9i bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff det er en god del :)

 

Skulle kjøre til et nachspiel etter en tur på byen, satt meg i bilen og der våknet jeg dagen etterpå og så at jeg hadde stukket nøklene i sigarett tenneren.. :pray

 

Prater masse drit med folk, ringer absolutt alle inkl. 1881 veldig mye å prøver å sjekke opp damene som jobber der i følge kompiser.. :P

 

Værste jeg kommer på nå er når jeg var på fest med et par venner og det ble nachspiel hos meg da.. og noe mer husker ikke jeg men jeg våknet opp kliss naken med bestevennina mi i vannsenga og klærne startet ved stua og sluttet på verandaen rett utfor rommet.. Plukket opp klærne og lot som ingenting når hun stod opp.. hun sa ikke noe om det etterpå :ass:

/ Audi 90 2.3E Quattro \

 

Quattro + Diff. Sperre bak + Finnmarks Vinterføre.. Trenger jeg å si noe mer? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.

1: Dro til Lillestrøm i bokse og skjorte og når jeg ramla inn døra hjemme hadde jeg kort topp og skjørt på meg. (X-dama var ikke fornøyd)

 

2: Våkna opp med ei på sikkert 120kg. (ikke det at det er feil for de som liker det men det blir veldig feil for meg)

 

3:Kom hjem som 16 åring drita full og slokna i gangen etter å ha fått av 1 sko! Mamma hadde hørt meg og våkna så hu måtte kle av meg og bære meg i seng.

 

4:Skulle banke en guling som bråka med kansje 10 kompisser bak seg. (takk gud for gode venner akuratt da)

 

5:(kansje det værste av alt) Kom av Petter vessel. Hadde drikki tett tur retur. Hadde sikkert 2+ i promille og kjørte fra kaia i Larvik til Stavern. Husker ikke en dritt av turen bortsett fra at jeg brå vokna når jeg var halveis nedi grøfta ene gangen.

 

6:Våkna etter en jule bords tur med gamle jobben mellom 2 kolegaer som hadde funnet meg sovende i koridoren kvelden før.

 

7:Hatt en 30 min lang samtale med ett Esel i Tyrkia.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår