Gå til innhold
Bilforumet.no

xr4ti

Bruker
  • Innholdsteller

    261
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    7

xr4ti vant dagen sist Mars 9

xr4ti hadde mest likt innhold!

Om xr4ti

  • Rang
    Registrert bruker
  • Bursdag 07/11/1965

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    Bil
  • Modell (eks S4)
    C4 og XR4Ti
  • Biltype (eks Audi)
    Audi og Ford/Merkur
  • Yrke eller sivil status
    Byggningsingeniør
  • Fylke
    Vestfold

Contact Methods

  • Bosted
    Sandefjord
  1. Nydelig arbeid som vanlig. Ser MEGET bra ut og kommer sikkert til å fungere godt til tross for litt lengre vei ut. Bra finish på understellet :)
  2. Ser veldig bra ut. Hvilken glans er det på sortfargen og hvilken produsent?
  3. Du har litt å pusle med i vinter da skjønner jeg. Godt det ikke er bruksbil :) Hvilket fabrikat er viftestyringen? En bekjent plundret veldig med viftestyringen sin, tror han bytte flere typer før han fant noe som funket over tid og som startet viftene når han ønsket. Husker ikke hva han endte opp med. Skal se om jeg husker å spørre han men mener han kjøpte den fra Summit.
  4. Endelig en oppdatering. Topp arbeid som vanlig, og custom styling også :) Fikk du kjørt litt med den i sommer, funket motor og drivverk bra?
  5. Om du får fiksa det meste så kan du ta en tur på Rudskogen den 22 juli. Da får du testa motor og bremser skikkelig. Eneste måten å få testa skikkelig på :)
  6. Hva feiler det cossy'n da?
  7. Ble det en lang helg , skjønt det er jo snø annenhver dag for tiden men tiden er vel inne for en prøvetur snart?
  8. Fått igjen varmen i kropp og verksted?
  9. Uisolert garasjeplass på vinteren er ikke akkurat en motivator til kreativ bilbygging nei. Skal man kose seg i verkstedet så bør det være en viss temp. Ombygging og forbedring av el.anlegg stor for tur hos oss slik at vi kan få på mer varme. I det siste har det vært 5-6 grd, er noe lavt for å holde på med lakk og sittestillende arbeid men helt ok til arbeid som krever en viss kropslig bevegelse. 13-15 grd er ok på vinteren men med mulighet til å høyne opp til rundt 20 grd for lakking etc. Orker ikke å ha en slik byggvarmer stående å dure heller så derfor har vi inngått en avtale med eier om å legge inn en el.kurs til slik at vi kan ha seperat kurs til varme.
  10. Hm, kan se ut som du har rett. Har de orginale radioene DIN1 størelse og er det mulig å få resten av anlegget til å funke med en ny spiller?
  11. Mulig vi snakker om hverandre, og at det er forskjell på 2001 modell i forhold til -2000. Jeg har en 99 modell og på den er det to pumper(motorer om du vil), den nederste som står inn mot motorommet betjener frontruten, den andre sitter litt høyere opp og vendt ut mot forskjermen og betjener lyktespylerne. Så om en lyktespyler fungerer med godt trykk så er pumpen mest sannsynlig i orden og feilen er, som du riktig påpeker, i dysen eller slangen frem til dysen. Tror nok vi i grunn er enig :)
  12. Trodde jeg skrev det tydelig jeg men det er, etter hva jeg vet, det som kalles Concert II, det er et orginal Boseanlegg med ekstern Sub og CD bak. Har ikke multifunksjonsratt. Bruker i grunn kun radio men ønsker å beholde den orginale radioenenheten med CD-funksjonen. Er forøvrig en 99 mod C5.
  13. Noen som har et tips til å kombinere DAB med det orginale Consert-anlegget? Ønsker ikke noe eksterne skjermer eller bokser så det må være noe som kan monteres usynlig.
  14. Høres ut som en god plan. Selv har jeg vurdert hydroboost pumpe, kraftig men tar noe mer plass enn din løsning men så har jeg Sierrakaross så er noe mer plass da.
×