Nitros Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Er det et kjent problem at de elektriske vindus heisene svikter? fungerer verken på høyre eller venstre side... var sånn da jeg kjøpte corradoen Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Hmm, har ikke vært borti at de ikke har funka hittil jeg men... Kan jo absolutt bare ta av dørtrekket å se at skruen mellom vinduet og heisemekanismen sitter på, den hadde løsna på min, vinduet gikk fortsatt, men litt skjevt bare... Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Regner med relér og sikringer er sjekket ;) ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet Mars 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 Nei har ikke det siden heg hører rele'er klikker når jeg trykker på knappene. Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet Mars 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 Hmm, har ikke vært borti at de ikke har funka hittil jeg men... Kan jo absolutt bare ta av dørtrekket å se at skruen mellom vinduet og heisemekanismen sitter på, den hadde løsna på min, vinduet gikk fortsatt, men litt skjevt bare... motoren står stille... hører den vertfall ikke. rart det trekker strøm egentli. Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Hmm, spesielle greier... Mål etter at strømmen når bort til motoren fra releet. Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Hvor klikker releene? Hvis du ikke hører dem fra bak venstre sidetrekk, kan det bety at du har ettermonterte vinduer (som meg), og at de suger. Uansett: sjekk alle sikringer og releer. Motorene kan ha gått, og disse kommer kun med hele mekanikken, så de blir litt dyre originalt. Se etter et par brukte på din lokale bilopphugger, eller på internett. Det kan også høres ut som om de har satt seg fast. De har en tendens til å gjøre det i ekstrem kulde (-5 og nedover) Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet Mars 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 alt er orginalt. skulle få en motor for 400kr. men mangler fortsatt 1 til da. vi får se :) Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg