vwpower Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Gir opp den her JOM-dritten.. Noen som vet hvor jeg får tak i Bonrath sin.? Siter 86 VWGolf2 1.6 cl --> Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 FYI Bonrath har to typer. "Sportwischer" er den som visker 180 grader, mens du har en som er lik som "alle andre" som heter noe annet. Tror Eyecandy "Racing" selger dem i Norge, men til en helt latterlig pris. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Bonrath selger dem selv på ebay.de Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Hot Shop på Trøgstad skaffer også disse... mener jeg så et par sett sist jeg var innom der.. sombrero Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Bonrath selger dem selv på ebay.de De selger bare "basic"-utgaven, dvs. den som er lik som alle andre "billige utgaver". Snakket selv med de på Bonrath-standen på messa i Tyskland, og de bekreftet at de ikke solgte "der Sportwischer" på eBay. PS. "messepreis" i Tyskland var €139. Dette er dyre saker. :( (men det er så absolutt verdt det... fungerer mye bedre enn andre løsninger jeg har sett) Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 HAHAHA JOM, når skal dere skjønne at jom ikke duger til noe annet en dugg og dritt.............. HATER JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwpower Skrevet Mars 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 var inne på NBS og Hot Shop, men klarte ikke finne viskeren der.. så skal ta å ringe de i løpet av (morgen)dagen..håper på "lovende" svar :) Siter 86 VWGolf2 1.6 cl --> Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwpower Skrevet Mars 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 HAHAHA JOM, når skal dere skjønne at jom ikke duger til noe annet en dugg og dritt.............. HATER JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM hehe..jeg har/hadde faktisk godt inntrykk av JOM helt til jeg kjøpte den monoen, for den suger!! alle andre produkt jeg har fra dem er jeg veldig fornøyd med..men la d bare være sagt, JOM's monovisker er ikke bedre, men heller kanskje dårliere enn hjemme-mekk..hjelper ikke å ha tuv-papirer på ting som ikke funker angry Siter 86 VWGolf2 1.6 cl --> Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwpower Skrevet Mars 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 bestilte visker i dag fra NBS.. gleder meg til den kommer :rolleyes: Siter 86 VWGolf2 1.6 cl --> Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 kosta da? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg