Golf_Larsen Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 har en brilliantsvart golf. har da tenk å skaffe meg sota blinkers på side og foran. har ikke tåkelys, sa blir "dummy's" der da. noen som har peiling hvor jeg kan skaffe meg det? event. billigste forhandler? Siter [-] 2000 Golf 4 1.4 (så var det golf igjen..) [x] 1998 Mercedes C180 Sport [x] 1991 BMW 325i e36 (helt original) [x] 1994 Golf 3 1.8 GL (solgt og ikke savnet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 noen som har peiling hvor jeg kan skaffe meg det? event. billigste forhandler? NBS har, sikkert autospar og.. Og så får man nok tak i det hos Møller og, men sikkert litt dyrere der.. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 NBS har det ja, er ikke volsomt dyrt. De har både sota dymmy deksler og blinkere. Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tikka Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 side blinkerene har de på biltema. tror de kan skaffe framblinkerene au. framblinkere betalte jeg 450 kroner for hos bang og folkestad. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Mener jeg betalte rundt 112 (kanskje 192?) for hver sideblinkers i sota utgave. Disse er ofte lagervare også, så man slipper porto og ventetid.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg