volvo242TIC Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 har mista Canal Motor hjemme, og ser jo ut som de fremdeles er oppe å går iflg. hjemmeside.. noen som vet noe/tips? har oppdatert kanalene mine, men får ikke bilde.. har både canal digital og viasat abo... hjelp? Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yatsy Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Funker helt fint her i hvertfall. Dette via Canal digital på canal 98. Siter 1. Nå med Audi S2 coupe. ADU og lettere trim :) 2. 3. Takk til: 4. JCS RACE TECH for lån av utstyr og veiledning. 5. :- 91 Audi S2 Coupe. Lettere modifisert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Måtte søke opp på ntt for litt siden, men ei beite siden det, mista CM og TV2zebra Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Har også mistet Canal Motor... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 jeg måtte opdatere programmene får og få det til å virke Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg