FX2000 Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 jeg var ute å kjørte for en time siden så plutslig stoppa motoren akkurat som om den ikke fikk bensin.. jeg å mekaniker lærlingen som satt på ble enig om at det var bensin kutt å dytta bilen frem så folk kunne komme forbi.. vi sjekka under panseret.. alt der så bra ut... så sjekka jeg sikringer... alt så bra ut der også. så jeg bestemmer meg for å prøve igjen... da starter den kjører 500m til også skjer det samme den stopper å vil ikke starte... venter vi litt 1-2 min så starter den igjen. sånn kjørte vi helt hjem.. så satt vi å lurte på hva det kan være så tenker vi kondens.. også kjører vi ned med annen bil å kjøper d å fyller på.. den starter og virker helt til bensin stasjonen så fyller jeg full tank. og kjører en liten tur uten problemer.. er det mulig at det var kondens eller har det en annen virkning på bilen? Mvh Fredrik Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-gti Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Du har kjøpt katta i sekken..type BMW!;) Siter Rollin on dubs;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Mars 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 har ikke skjedd noe annet galt når jeg har hatt den.. så syntes ikke d... Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimern68 Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 er nok mulig at det var kondens ja, men om det kommer igjen kan du også sjekke om det er riktig spenning på bensin pumpa om det ikke hjelper med kondens fjerner da, veit ikke hvor pumpa sitter på bmw, men det er bare å investere i en haynes verkstedhåndbok til bilen din, den er gull værdt og vil spare deg for masse utgifter hvis du skrur selv. Siter Member of Midnightclub You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
otis Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Kan det ikke være et vakum problem, altså, at det blir vakum i tanken og dermed så klarer ikke pumpa å pumpe opp bensin pga. luft mangel. Og da når du stopper så kommer det litt luft en eller annen plass og dermed går det for en liten stund. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Mars 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 det var nok kondens jah... :naaaws Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg