Snoop_G Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Hei hei, hvor går det ann å kjøpe et brukbart effekt anlegg til disse bilene. Hadde tenkt meg litt lyd i bilen. Siter Opel Omega 3.0 MV6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 åssen type motor har du? 4s eller 6s? Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoop_G Skrevet Mars 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 det er 2.0i 16 v 1995 Siter Opel Omega 3.0 MV6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoop_G Skrevet Mars 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 bump Siter Opel Omega 3.0 MV6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Hør på Be4U de hadde til 2.0l og eyecandyracing.no har. tror faktisk dem kan få tak i fra mekonomen og thorsov også Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Jeg har akkurat kjøpt simons anlegg fra kat og ut. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoop_G Skrevet Mars 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 ble det bra lyd da? Siter Opel Omega 3.0 MV6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Har ikke montert. bare kjøper inn alt jeg trenger før noe blir montert. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 LAT heter det corsa tuner ;) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 LAT heter det corsa tuner ;) Nop, fikke det i går. Også reiste jeg rett til oslo å henta de nye 18" mine. Ingenting blir montert før all styling og deler er på plass.. En dag org bil... neste morgen rå bil Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoop_G Skrevet Mars 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 monterte effektanlegg fra simons i går, må si eg ble skuffe, så nå ska eg fjerne bakerste potte og erstatte med et rakt rør og 4" tut Siter Opel Omega 3.0 MV6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Hva er poenget med mest mulig råne lyd på en sånn bil?? Bedre det ser pent ut og kler bilen.. Jeg kjøpte ikke simons for hverken lyd eller effekt anlegg, men det ser pent ut og kler bilen med dobbel 80mm utblås.. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoop_G Skrevet Mars 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 vil jo seff ha litt dyp lyd i bilen. Ble fin med dobbelt utblås ja, kledde bilen det :D Siter Opel Omega 3.0 MV6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg