lars-frr Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Trenger svarte lister til vinduene på golfen min, og det fort som juling. Hvis du har et sett liggende eller vet hvor jeg får kjøpt si ifra. Må være 88 mod dører og 2 dørs.. Har hørt over alt i Oslo ingen som har.. Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
(V)wbeach Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Skrapelista eller pakningen rundt vinduet? Selges jo nytt da vil jeg tro, men det koster nok en god del.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Mars 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Er listene rundt vinduet, siden ejg har chrome nå og ikke vil ha det da bilen blir svart snart, så trenger jeg nye lister asap. Hørte på Møller de hadde ikke. Skrik ut hvis du har ??? Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 viss du vil ha svart istadenfor chrom så lakkerer du dei svarte. dyr å kjøpe nye. hørte til jettane og det kom på ca 2000kr per dør for nye pakninger rundt vinduet Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Mars 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 WTF 2000 per dør ???? Har de røyka sopp eller ?? Snakket med speedwell ang lakking, han mente det var bra. Men er redd man vi se forskjell . Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 eg lakka mine. pussa med grovt sandpapir, hadde på grunning og lakka dei svarte. slurva litt med grunnarbeidet så etter 1/2 år så begynte det å flassa litt av. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg