super98 Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Hei! Ble det levert noen modeller av B`en med med diffsperre? Var det ekstrautsyr da den var ny eller er det kunn de med større motorvolum som har dette? Er det evt kurant å få tak i innmat så jeg får gjort bygd om til diff sperre? Må jo ha diffsperre så man får sladda litt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoop_G Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 jeg har diffsperre på min 95 omega 2.0i 16v. Siter Opel Omega 3.0 MV6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Er sperre på min 98mod stv også. Mange av stv ble levert med sperre tror jeg. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super98 Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 jeg har diffsperre på min 95 omega 2.0i 16v. OK! er en 95 modell jeg driver å kikker litt på, men vanskelig å finne ut om det er sperre eller ikke når selger ikke har peiling og det ikke var glatt der jeg var å prøvekjørte bilen. Kunne ikke akkurat begynne å rive å slite i den på tørr asfalt osv.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Hei! Ble det levert noen modeller av B`en med med diffsperre? Var det ekstrautsyr da den var ny eller er det kunn de med større motorvolum som har dette? Er det evt kurant å få tak i innmat så jeg får gjort bygd om til diff sperre? Må jo ha diffsperre så man får sladda litt.. Omega b. Ingen av disse har sperre. Det sitter en diffbrems på 45%. (fleste bmv`er har 25%) Hva skal du med en sperre?? Omega b er det en dryd og slædde med:) jeg står og spoler på 2 hjul på tør asfalt til og med :) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super98 Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Omega b. Ingen av disse har sperre.Det sitter en diffbrems på 45%. (fleste bmv`er har 25%) Hva skal du med en sperre?? Omega b er det en dryd og slædde med:) jeg står og spoler på 2 hjul på tør asfalt til og med :) Så det du sier er altså at alle B`er har diffbrems? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 jepp korrekt det. Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super98 Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Nice:d Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 ja omegan har det beste diff systemet jeg har kjørt!det er helt sant :) kjører fattern sin 323cia 01- til jobben. (mens min omega står i garasjen)"skuffet er alt jeg har og si" Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Alle omega B har ikke diff brems nei.. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExvaliBuR Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 tviler på det selv, tror ikke min har det. Siter "This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Alle omega B har ikke diff brems nei.. Riktig! Fattern sin 2.5 v6 automat har ikke. Spinner bare på et hjul. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super98 Skrevet Mars 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Hvor mye må byttes for å få denne diffbremsen da? Og ikke minst hva det koster? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super98 Skrevet Mars 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Er det virkelig ingen her som har ettermontert diffbrems/sperre på disse bilene? Er jo nesten et "must" om man skal ha det litt gøy. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Jeg har hørt fra opel mekaniker omega b produsert fra 94 og oppover til 98 hadde alle diffbrems med 45% 2.5 og 3.0 var også utstyrt med TC- men ikke 2 litern Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg