R32Turbo Skrevet Mai 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 Make it two! :) Ihvertfall en av de råeste..:) Gikk rykter om at en jeg kjenner fikk sitte på idag, hu hora :fingers: Hehe... hehe... misunnelig nå tenker jeg :op: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 Ups, mente dekk dim :) Men hvor mye koster disse felgene, å hvor kan man få kjøpt dem? Siterer meg selv, siden jeg ikke har fått noe svar. :) Siter BMW M3 Coupé 3.2 1996 xBMW 320ci Cab 2002 Mtech xVw Golf IV Highline 1999 xBMW 320i Coupé 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosh_jt Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 Siterer meg selv, siden jeg ikke har fått noe svar. :) De heter vel ASA AR1, om jeg ikke ser feil... Så da er det bare å søke etter de. Er vel fler som skaffer ASA i norge, men er skarifs som er hovedimportør. Svako dekk har også disse. Hoho!! denna bilen ser jammen heftig ut langs veien også gitt. Siter Det SKAL ryke av en Diesel-bil!!!!! 98 mod Golf IV TDi http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78421 Powered by http://www.dreamtm.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R32Turbo Skrevet Mai 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 De heter vel ASA AR1, om jeg ikke ser feil... Så da er det bare å søke etter de. Er vel fler som skaffer ASA i norge, men er skarifs som er hovedimportør. Svako dekk har også disse. Hoho!! denna bilen ser jammen heftig ut langs veien også gitt. du har helt rett. sharif har de. og sikkert på lager. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zzyber Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 prata såvidt med dg på søndag. utrolig fin bil du har fått dg. må ha vært en spesiell følelse og kjøre bilen ut fra verkstedet med r32 motor, kontra dieselen du kjørte den inn med. gromt var det uansett.. syns du skal legge ut bilder av bilen, motorrom , dørsider og resten av interiøret. rart du ikke vant peoples choise award.. fotjente dt.. ble dt noen pris? Siter [v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 rart du ikke vant peoples choise award.. fotjente dt..ble dt noen pris? Han vant da vel Peoples Choice for VW? også fikk han vel 2.plass i klassen sin? Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Stemmer.. Selv om "K M" som var oppe å henta premiene var en smule mer feminin enn jeg hadde sett for meg.. :D Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R32Turbo Skrevet Mai 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 prata såvidt med dg på søndag. utrolig fin bil du har fått dg. må ha vært en spesiell følelse og kjøre bilen ut fra verkstedet med r32 motor, kontra dieselen du kjørte den inn med.gromt var det uansett.. syns du skal legge ut bilder av bilen, motorrom , dørsider og resten av interiøret. rart du ikke vant peoples choise award.. fotjente dt.. ble dt noen pris? jo takk for det ;) kan vel si det var en ganske god følelse ja. er gromt med den 6er låta i motoren....... jeg får ta noen bilder og legge ut da. det ble 2plass og peoples choice ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R32Turbo Skrevet Mai 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Stemmer..Selv om "K M" som var oppe å henta premiene var en smule mer feminin enn jeg hadde sett for meg.. :D var jeg feminin ja. hehe...... måtte reise tidligere jeg da pga konfirmasjon :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Grattis med prisene KM! :thumb ...og ja, seff er jeg super-misunnelig på hu! :D Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildkin Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 synes du skal slenge ut noen bilder av understellet også jeg ;) Ble sikkert rimelig gromt med lyden fra nye motoren ;) møtte deg på motorveien når du hadde vært på din lille testtur.hehe Siter Corsa B 2l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 du har helt rett. sharif har de. og sikkert på lager. Ok. Vet du hvor mye de koster? Eller er du interessert i å selge dine? Hvor mye er bilen din senket ? Siter BMW M3 Coupé 3.2 1996 xBMW 320ci Cab 2002 Mtech xVw Golf IV Highline 1999 xBMW 320i Coupé 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R32Turbo Skrevet Mai 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Grattis med prisene KM! :thumb ...og ja, seff er jeg super-misunnelig på hu! :D takk for det. du skal få ake du å da vettu. hehe.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R32Turbo Skrevet Mai 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 synes du skal slenge ut noen bilder av understellet også jeg ;) Ble sikkert rimelig gromt med lyden fra nye motoren ;) møtte deg på motorveien når du hadde vært på din lille testtur.hehe da må jeg stable bilen opp på en bukk da. huff.... hehe... gromt ja. blir aldri lei ;) så det var du som observerte meg ja. hehe.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R32Turbo Skrevet Mai 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Ok. Vet du hvor mye de koster? Eller er du interessert i å selge dine? Hvor mye er bilen din senket ? kostet bare 15000 da jeg kjøpte de. mange som har de,men synes de passer bilen så bra. så skal ikke selge de. men kanskje hele bilen...... sitter justerbart på den,så veit ikke helt hvor mye. 60mm kanskje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg