OSR Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Vert i bergensområdet med golfen den siste tiden R324motion?? Eller så går det ein veldig lik bil i bergensområdet og:) Siter -Olsen- 93`Vectra ZR 50 SL...Svunne tider prosjekt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Rå bil R324motion, men hvorfor ikke felle inn tåkelykter i de hullene du har i fangeren, eventuelt bare tette dem? Fargen var helmaks! Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Vert i bergensområdet med golfen den siste tiden R324motion??Eller så går det ein veldig lik bil i bergensområdet og:) feet bil. lurere eg og på om du har vert i bergensområdet. traff deg ved arken senter. kva har skjedd med bakfangeren din?? Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PassatTom Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Knall tøff Golf du har!! Skikelig gjennomført! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PassatTom Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Har sent PM til deg R324motion.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 RÅ bil!!!!!=) Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R32Turbo Skrevet August 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 nei,har ikke vært noe på vestlandet altså. så da er det nok en look a like :watchout Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R32Turbo Skrevet August 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Rå bil R324motion, men hvorfor ikke felle inn tåkelykter i de hullene du har i fangeren, eventuelt bare tette dem? Fargen var helmaks! det kommer etterhvert. det var planen serru,men ting tar tid. hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R32Turbo Skrevet August 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 feet bil. lurere eg og på om du har vert i bergensområdet. traff deg ved arken senter. kva har skjedd med bakfangeren din?? det var nok ikke meg. fangeren min er like hel fortsatt den :): Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R32Turbo Skrevet August 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 RÅ bil!!!!!=) takk for det hamansen :): Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R32Turbo Skrevet August 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 ble det mye lyd i det anlegget? vurderer å få meg et sånt selv. det ble ganske mye lyd ja,men det ble ikke for bråkete. så jeg er fornøyd iallefall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PassatTom Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 Ble helt betatt av den lakken på Golfen din! Har du nå lakkode på den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R32Turbo Skrevet August 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Ble helt betatt av den lakken på Golfen din! Har du nå lakkode på den? ikke meninga å være sær og vanskelig,men har ikke noe særlig lyst til å dele den koden med noen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PassatTom Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 ikke meninga å være sær og vanskelig,men har ikke noe særlig lyst til å dele den koden med noen :) Det var de jeg fryktet for :-( Men skjønner egentlig at du ikke vil det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finni84 Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Bilen din er VIRKELIG RÅ! Siter Siddis Golften http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=121286 Bilder fra Gatebiltreff Egersund 06 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=137712 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg