wedgie Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Hei.. Jeg var på Naf Garanti test på bilen min for ei ukes tid siden, pga att garantien løper ut snart. å dei fant Eksos i kjølevannet, den bruker kjøle vann, motor`n fjusker me belastning, en tennplugg sitt fast, knirker bak (sikkert dempern), alarm`n her klikka 2 låser ødelagt, 2 feil på de elektriske, lambdasonde 1 defekt, å can databus defekt, bensinen rinner rett gjennom motoren.. så i morra er oppgjørets time.. Men er de å anbefale å ta en test etter att dei har ordna bilen, just in case?? Møller here i come.. Siter Wedgie VW Golf IV 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 du har da mildt sagt vært uheldig eller uforsiktig :p jeg ville tatt en test etter og ja.. eller, stoler du på folka på møller så trenger du jo ikke det, men jeg kan si med 99% sikkerhet at alle feilene er IKKE utbedret etter første gangen :) Belive you me Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wedgie Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 hehe... stoler å stoler på dei.. men var å hørte me naf etter jeg hadde hvert der så kunne dei ta en test på dei dei fant som måtte utbedres etter de skal vere "utbedra".. får vel gjøre de, kan vel lønne se de på lengere sikt!! Siter Wedgie VW Golf IV 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wedgie Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 tror jeg heller har hvert uheldig, for jeg har ikke brukt bilen nesten, ca 1000 km på 3 mnd? er vel ikke allverden de??? Siter Wedgie VW Golf IV 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Det er lite ja. Kjører selv 1000 km i uka omtrent. Pluss minus. Går jo fint å kjøre 1000 km på en dag om man vil også. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wedgie Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 ja er fult klar over de, men har hatt litt operasjoner i de siste.. å sjukehuse va å mekka på foten min å da sei de se sjøl att den ikke er i stand til å bruke den etter en operasjon.. hehe.. men blir vel når snøen stikker å jeg krøker meg til i gjenn!! Siter Wedgie VW Golf IV 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Det er lite ja. Kjører selv 1000 km i uka omtrent. Pluss minus. Går jo fint å kjøre 1000 km på en dag om man vil også. 1000 km i uka? Hvilken forsikring har du da gutt? :rockets Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 1000 km i uka? Hvilken forsikring har du da gutt? :rockets kjører litt over 1000 km dagen her oxo, er ikke noe vanskelig det da.. og forsikringa står på fri km . . Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 wow.. det ekke dårlig.. altså jeg har kjørt nesten 20 000 på ett år og jeg føler det er helt sinnsykt nesten... Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 kjører litt over 1000 km dagen her oxo, er ikke noe vanskelig det da.. og forsikringa står på fri km . . whoops !! mente uka, ikke dagen hehehe ble litt volsomt.. blir ca. 50 000 i året her.. Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 fy faen..du hadde flax vet jeg=)hehe.... klag som faen og få de jævla møller folka til å fixe ALT=) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wedgie Skrevet Mars 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 skal gjer de, bile står inne der no, dei satt av 2 daga på bilen men no holler dei på me dag 3!! går bare å venta på att dei ringe å sei att den e ferdig!! You are going down Møller!!:D Siter Wedgie VW Golf IV 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 1000 km i uka? Hvilken forsikring har du da gutt? :rockets Ikke forsikring som holder til kjøringa mi, hvis jeg fortsetter på samme måten :wonder Men bilen har stått mye stille i det siste, så skal nok ikke bli noe problem. Var kun den siste tiden jeg brukte bilen jeg kjørte såpass mye. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg