maartn Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Hei Skal kjøpe meg powerfilter nå, og lurer litt på hva jeg skal velge for å få bra lyd. Har en BMW 318i E36, og lurte igrunn på om det var noen andre med samme type bil som har noen råd:) En kompis av meg kjøpte seg et filter til sin bil av samme type, men kom ikke noe lyd fra den.. Så derfor vil jeg gjøre riktig kjøp nå:) Lurte igrunn også på om jeg trengte "hele pakken" med røret osv? Stort pristilegg? Hvor selger dem slikt? Siter - 09' BMW 318d LCI M-sport - 04' Audi A3 1.6 Ambition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 kjøp deg et svært konfilter (ikke thorshov eller noe anna billig) green, k&n,king dragon eller noe rør lager du selv pluss at du må lage deg brakkett for luftmengdemåleren... plukk ut hele filter boksen og kjøp deg et sånt filter carpet eller hva det nå heter Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solid Audio Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Et konfilter skal så nermest mulig LMM. Jo lengre rør du har mellom filter og LMM jo dårligere blir gassresponsen og effekten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 jupp det glemte jeg å si Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg