Jens Skrevet Mai 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2003 På søndag kjørte jeg nordover fra Oslo oppover mot Hamar. På veien møtte jeg på mange folk fra gatebil, bla Håkon i sin RX7 og diverse Cosworther. Men jeg møtte også en nyere Supra, så ut som om den kom rett ut fra "Fast and the Furious". Var vel rød eller oransj, det skjedde såpass fort. Hvor holder denne bilen til hen? Mye gamp? Hvor mange Supra mk3( 1993 - ) er det egentlig i Norge? Takk for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet Mai 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2003 Sikkert Supraen på denne siden du mener : http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=11588 Så meget pen ut den :cool: Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Mai 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2003 Jau, det var nok den jeg så. Den lyste opp i regværet ihvertfall, det skal den ha... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solid Skrevet Mai 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2003 Lite spørsmål var fint navn på threaden, for jeg har et jeg også. Hvor mye koster effektanlegg til sierra sedan med 2.0 forgasser motor? Siter - Sierra sedan -92 (rs styling) x Opel Manta GSi -85 x Sierra sedan -87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg