Torodd Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 når jeg svinger helt over til venstre eller høyre og holder ratte dær, "skriker" servoen (eller lager en merklig presselyd) akoratt som om servoen prøver og svinge mere til den siden jeg svinger... skal vel ikke være slik...er d en måte og stille servoen til og stoppe og presse når jeg har fult ratt utslag, bilen vil ikke svinge mere, men servoen lager noen skumle lyder.... Siter BMW 320ia m-teck Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torodd Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 er foresten en Audi a4 1996mod Siter BMW 320ia m-teck Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kixx Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Er sånn på de fleste, bare å la være å svinge den siste lille biten det, så hører du ikke noe av lyden. Siter Wankel så klart!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
methano Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Man får kjøpt additiv til servoolja som renser opp i servosystemet. Denne stopper skrikinga (prøvde på min søsters gamle '98 Golf) Er Forté som leverer denne.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2,7 turbo Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 er ikke bra for servopumpa og holde rattet i fult utslag.. lyden er helt normal..!! Siter toyota 4Runner 36" KE70 m/bmw turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 lyden er helt normal ja. audi/vw/seat skal jo ha en spesiell servoolje og da bare så du vet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Samme på min, men om du har den litt mer tilbake, svinger den ikke dårligere, og lyden blir borte. Jeg sliter med at den kommer når jeg slædder jeg, da rekker jeg ikke å tenke på akkurat det :p Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torodd Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 bare lurte på om d var enkelt og bli kvitt lyden helt på slutten... men er jo ikke noe stort problem.. er jo som sakt bare og la være og svinge helt over Siter BMW 320ia m-teck Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg