gunner Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Holder på å skifter registerreim og termostat på min opel corsa 95 mod.. må av med nedre reimhjul som dynamoreima går på for å komme til nedre tannhjul til registerreima. Problemet er at reimhjulet sitter som f.. Har satt bilen i gir og håndbrekket på før jeg prøver å løsne, men senterbolten gir ikke etter.. Noen som kan gi meg noe tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenobi Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Vist du kan få tilgang til trykkluft, så kan du prøve d. (Vist du ikkje allerede har det da) Det hjalp på ein Corolla eg skifta på ein gang... Lykke til.. Siter Stord gatebil klubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gunner Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Vist du kan få tilgang til trykkluft, så kan du prøve d. (Vist du ikkje allerede har det da)Det hjalp på ein Corolla eg skifta på ein gang... Lykke til.. Takk for d. Fikk tilgang på trykkluft og muttertrekker i dag. Fikk av reimhjulet, så nå er termostat og registerreim skifta.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenobi Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Kjempe greier!! :) Siter Stord gatebil klubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg