Gå til innhold

Wonderbaum?

Ranger emnet


Vladdus

Anbefalte innlegg

Men det lukter jo ikke godt? Bare veldig veldig sterkt, og kunstig?

Greit nok hvis man har nedsatt luktesans eller noe sånt, men en bil hvor wunderbaum stanken har satt seg i interiøret, er jo like ille som en innrøyka bil. Men det er vel som med røyk, man blir immun mot lukten etterhvert. På samme måte som at det stinker røyk av folk som røyker uten at de selv merker det.

 

Tja, wonderboumen er jo ikke laget for å ta ut av pakken med en gang

den er åpnet. Er en skala på pakken som viser hvor mye du skal

ta ut treet, uke etter uke. Dette for ikke å få en vanvittig sterk

og kunstig lukt.

VW mekaniker

Sertifisert DEFA alarm og tracker montør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 198
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kunne aldri falt meg inn å stappe wonderbaum inn i bilen min..Noe så stygt og illeluktende hadde je aldri kjøpt engang..Mye koster noen slike da forresten?

Ca 20,- Vet ikke om det er forskjell på de forskjellige luktene. Noen får man tak i alle plasser, mens andre er mer "eksklusive" :P

99, 200SX S14a Racing Edition

- Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en Stars and Stripes i Mustangen, mest fordi den hadde stars and stripes :p

lukta ikke saa vondt heller, hvis en foelger instruksjonene aa tar posen av litt etter litt, tror faktisk den lukter Vanilje elle.no, har ihvertfall faatt komentarer paa at bilen min lukter godt inni :p

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, se det på denne måten. Ville aldri kjørt rundt med Wunderbaum. Eneste jeg kanskje gjør, blir å eventuelt kjøpe en "New car" og henge opp, før jeg tar den ut 2 uker etter og kaster den. Money well spent. Spesielt hvis jeg har bygget bilen, og den skal føles HELT ny første gangen jeg kjører :)

 

Eller så kan man jo bare kjøpe seg en Aygo. Nesten like billig :P

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var en baum i bilen når jeg kjøpte den på hamar, nå ligger baumen et sted mellom hamar og kløfta...... og den jævla lukta ekke borte enda....

[o] '09 BMW E60 520D

[x] '00 BMW E46 320i Touring
[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant
[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt
[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt
[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår