Gå til innhold

Yes yes

Ranger emnet


Nitros

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe meg G60 tirsdag

Tenker å kjøpe hvite instrumentskiver

Eksos...

Pedaler

girkule

Noen som har noe tips hvor jeg kan anskaffe dette og gode alternativer?

 

Fint bilvalg!

Et godt alternativ til hvite instrumenter (som jeg ikke kan fordra, for å være ærlig), er EL-skiver, eller bakgrunnsbelyste skiver. Finn disse på blant annet Dub Design Industries.

Pedaler får du tak i over alt.

Girkuler ditto. Se på Awesome GTI for et par kule vw aluminium detaljer. Jeg har en slik en fra Rieger etc. Finfin service og supert produkt.

 

Eksos er det mange som selger, blant annet awesome, Torshov og din lokale eksosforhandler.

 

Lykke til med bilen din! Sleng ut noen bilder når du har sjangs!

Kris Selbekk

Norwegian emigrant > American Idol

'89 VW Corrado G60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint bilvalg!

Et godt alternativ til hvite instrumenter (som jeg ikke kan fordra, for å være ærlig), er EL-skiver, eller bakgrunnsbelyste skiver. Finn disse på blant annet Dub Design Industries.

Pedaler får du tak i over alt.

Girkuler ditto. Se på Awesome GTI for et par kule vw aluminium detaljer. Jeg har en slik en fra Rieger etc. Finfin service og supert produkt.

 

Eksos er det mange som selger, blant annet awesome, Torshov og din lokale eksosforhandler.

 

Lykke til med bilen din! Sleng ut noen bilder når du har sjangs!

 

var fete de instrumentene ass men dumt det ikke var i km/t :(

99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir.

89 Corrado 16vt projekt!

(x) 02 Caddy TDI små mods.

 

Turbo is life!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er bare å bestille det. send dem en mail, så fikser de det sikkert. har sett dem i km/t mange ganger.

Er skikkelig gromme de skivene deres, men hvis du skal ha til dash med mekanisk odometer, som vil si mekanisk km-teller, så hadde de kun igjen et sett i februar! LØP Å KJØP!!!

 

"all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler

med små felger og div chrome "oldschool"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår