autod Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 tok en runde å ryddet litt nå, å fant en liten haug med elementer som jeg ikke har hjerte til å kaste men gjerne selger billig:) 1stk JLaudio 10W0 (ny) 850kr (1690) 1par nye soundstream lil`wonder diskanter(nederst til venstre på bildet) 500kr 1par Focal diskater til det gamle M136 settet(dyrt) 500kr 1par RF 3.5" audiophile 500kr (spiller bra) 1stk kicker "agressive" grill 12" 200kr (395kr) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 si fra hvis du finner noen subwoofer elementer du skal "gi bort" da :P Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossieman Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 1par RF diskanter 300kr Nærmere bilder? specs Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Mars 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 si fra hvis du finner noen subwoofer elementer du skal "gi bort" da :P Har en JLaudio 10W0 koster veil 1690kr den går for 850kr:) den er ny.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Mars 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 1par RF diskanter 300kr Nærmere bilder? specs det er de som ligger øverst til venstre(sølv/sort) det er et par med fanatic Q FNQ 3401 har ikke mer spec:) de er uten filtere nå, men du kan få med filtere for en 100ings :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Har en JLaudio 10W0 koster veil 1690kr den går for 850kr:) den er ny.. :D du har ikke noen bilder vel ? Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Mars 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 :D du har ikke noen bilder vel ? Her har du alt av tekniske data og kasseforslag, og et lite bilde, bassen på bildet er en 15" om jeg ikke tar helt feil, men den er identisk men litt mer kompakt:) http://mobile.jlaudio.com/pdfs/10_12_15W0_MAN.pdf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Mars 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 oppdatert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 tok en runde å ryddet litt nå, å fant en liten haug med elementer som jeg ikke har hjerte til å kaste men gjerne selger billig:) 1stk nytt nesten komplett interfire 6,5" sett, mangler bare diskanter 400kr 1par nye soundstream lil`wonder diskanter(nederst til venstre på bildet) 500kr 1par Focal diskater til det gamle M136 settet(dyrt) 500kr 1par RF 3.5" audiophile 500kr (spiller bra) Har du hjerte til å selge de RF 3.5" ??? Skamme deg :-) De skal du samle på til du blir gammel nok til å bygge ett skikkelig old school anlegg :phatyo Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Mars 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 hehe, ja du mener det:) jeg lar heller noen andre få gleden av det jeg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Det er nesten så jeg skulle ha kjøpt de selv :wonder Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Det er nesten så jeg skulle ha kjøpt de selv :wonder javisst lars:) selvsagt skal du få det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Hei! Har du mer info på det interfire settet og kanskje de Focal diskantene... Takker på forhånd! Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Hei! Har du mer info på det interfire settet og kanskje de Focal diskantene... Takker på forhånd! diskantene heter T98TD4 å kommer fra det gamle M136 settet. her er litt info om settet, tror det som er avbildet er litt oppgradert(nyere) men betegnelse og spec er samme. http://www.interfireaudio.com/components_compo.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 opppdatert:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg