2Fat 2Fly Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 http://video.google.com/videoplay?docid=4078421089299740219&q=Mercedes Looks Like Fun :usa Mercedes AMG meet :) http://video.google.com/videoplay?docid=5154251486344037845&q=Mercedes :worshipamg Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dezvipe Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Likte den første!! Men hadde noen prøvd seg på noe slikt i Norge hadde onkel blå kommet viftende med §3 før vi hadde kommet halvveis i første runde i rundkjøringa. Siter Mvh. Daniel Gjerstad [ ]1997 Vw Golf 3 1.6 [X]1986 Citroën BX 19 GTI - død (gikk bra..når den gikk!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 den første likte jeg å.. mn den siste gadd jeg ikke å se hele.. er ikke no merce fan heller;P hehe. mn den første likte jeg.. spes rundkjøringa. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 foerste var bra, andre var helt tullete :p *faar liten svak sleng paa rompa* "i look good!" amerikanere... :p Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BushwalkA Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Likte den første!! Men hadde noen prøvd seg på noe slikt i Norge hadde onkel blå kommet viftende med §3 før vi hadde kommet halvveis i første runde i rundkjøringa. neeeeeida, er mye onkel ikke ser :P Siter -sierra 5,0 "lat" -Patrol 3,3td " brukshore" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exEleC Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Likte den første!! Men hadde noen prøvd seg på noe slikt i Norge hadde onkel blå kommet viftende med §3 før vi hadde kommet halvveis i første runde i rundkjøringa. Vi holdt på med en Senator 3.0i 12v en hel uke, hver dag ut og spinne og gjøre slik! Onkel kom aldri :) Siter En vakker dag så får jeg nok lappen på bil .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Canepa Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Vet dette er litt OT men er nødt til å spørre..! Noen som vet hva sangen i den første filmen heter ? Takk så lenge Rægge Det vi da si fra denne.. http://video.google.com/videoplay?d...0219&q=Mercedes Siter Mercedes Vito 110 CDI Bilen Crossern Suzuki 250 RMZ Hvis en jente skal vise seg fra sin beste side, må hun ikke sitte på den..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milcom Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 Likte den første!! Men hadde noen prøvd seg på noe slikt i Norge hadde onkel blå kommet viftende med §3 før vi hadde kommet halvveis i første runde i rundkjøringa. hehe.. kommer nokk antagentlig litt ann på hvor du er:P tok 10 runder slik rundt rundkjøringa med min merce:P men i vinter da vel og merke:P Siter [-] Aprilia rs50 gp1 2003 (til salgs) [-] mercedes 260E [-] Toyota Supra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg