DaButcher Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 morsomt kjøp, DaButcher! Dette vil jeg se masse bilder og masse info om! bilen er ganske bra, men den trenger litt kos... har jo stått en stund nå, samt motoren er jo bare bra som anker. ergo: vet noen om b280 motor, tips meg please :p evnt en 960 3.0 24v motor med automaten! det kan også være intr. med ft/fk, men isåfall må jeg ha aw71. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JKT! Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 hei,du må ikke betale noe økningsavgift når bilen er så gammel? Sjekk opp reg. nummer så ser du at bilen er registrert i norge i 2000. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Sjekk opp reg. nummer så ser du at bilen er registrert i norge i 2000. ja,fan.. hehe.. når er det grensen går? hmm.. hadde vært kjipt å gått på den smellen ja! hvor mye hk har b280 da? mao. går fk som beste motoralternativ. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Grensen er 1996.. Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Grensen er 1996.. ok.. men nå har jeg kanskje en b230fk 98' på gang.. mangler bare aw71 da, til 4cyl.. noen som har slengende? Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lofsbergRacing Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 hvorfor må du ha automat? Siter Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 hvorfor må du ha automat? det skal være cruisebil... men, ja.. nå er alt ordnet: B230FK (98' chippet), AW71, hjerne, ledningsnett, intercooler, etc. Kjører vel kanskje 242r6'en til Trondheim for å hente (med henger på slep!)... JKT: nok engang: tusen takk!! hadde vært en kjip smell! 16.000kr i ekstraavgifter hadde det kostet å økt fra 180hk som 780'en var tatt inn som, til 204hk.. (iflg tollvesenet, som sjekket på dataen). ps. alle andre: takk for tips/hjelp, o.l. :-) Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 viser seg at fk'en er kjørt 400.000km, mot påståtte 210.000km. ergo. deal is off. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marstein Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 hømm.. trudde det med effekt-avgifta kom ann på selve årsmodellen jeg... Siter -Ski-doo summit 800R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 ja,fan.. hehe..når er det grensen går? hmm.. hadde vært kjipt å gått på den smellen ja! hvor mye hk har b280 da? mao. går fk som beste motoralternativ. B280F har 147hk. Den er nok ganske daud på ein 780 som veg meir enn ein 740\760. Om ein kan ta vekk katalysator kan det ver at du får ut noko meir. Vil nok sei at ein fk\ft motor er det beste alternativet. Sjølv om V6 har fin lyd... 780 kom med B280E med 170hk. Og B280E til 760 hadde 156hk. 780 kom med B280F seinere... Kom også med ein TurboDiesel motor på nokre og 120hk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 B280F har 147hk. Den er nok ganske daud på ein 780 som veg meir enn ein 740\760. Om ein kan ta vekk katalysator kan det ver at du får ut noko meir. Vil nok sei at ein fk\ft motor er det beste alternativet. Sjølv om V6 har fin lyd... 780 kom med B280E med 170hk. Og B280E til 760 hadde 156hk. 780 kom med B280F seinere... Kom også med ein TurboDiesel motor på nokre og 120hk. ja, men tollvesenet så på dataen at bilen er tollet inn som 180hk. men, ja.. trenger motor! ft eller fk, samt aw71 til 700 serie. motor må være helt komplett, ledningsnett, hjerne, motorfester, intercooler, downpipe, etc. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.