DaButcher Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 Hei, Trenger motor til Volvo 780. Den har originalt b280, men det er plan med feks. B6304, B230FT eller B230ET. Ps. Trenger da motor og gir (AUTOMAT), ledningsnett, hjerner.. Pris: maks 15k ps. evnt kan en 280 i god stand være intr. (men dog for LAV pris) God helg! Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 Hei, Trenger motor til Volvo 780. Den har originalt b280, men det er plan med feks. B6304, B230FT eller B230ET. Ps. Trenger da motor og gir (AUTOMAT), ledningsnett, hjerner.. Pris: maks 15k ps. evnt kan en 280 i god stand være intr. (men dog for LAV pris) God helg! hold den original. spesiell bil. lykke til :) Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 hold den original.spesiell bil. lykke til :) For guds skyld,bytt ut v6ern drunk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 Syntes en så spesiell volvo bør være original. men det er min mening. skiller meg ofte ut i tankegangene her på forumet har jeg merket :D Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 bilde av bilen? Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 Syntes en så spesiell volvo bør være original.men det er min mening. skiller meg ofte ut i tankegangene her på forumet har jeg merket :D Hadde den hatt 4er turbomotor orginal hadde jeg vært enig :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2r-e-rik Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 Hadde den hatt 4er turbomotor orginal hadde jeg vært enig :) fatter ikke at dette er noe å diskutere... hver sin smak.. men jeg syntes en 780 bør være orginal. 780 er det ikke bygget mange av... og turbo motor i denne blir som å knuse en 242. Siter eneste vi stoler på er gud! resten betaler cash!!! Øl er også greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 fatter ikke at dette er noe å diskutere... hver sin smak.. men jeg syntes en 780 bør være orginal. 780 er det ikke bygget mange av... og turbo motor i denne blir som å knuse en 242. som å knuse en 242? Tragisk de er levert med turbomotor orginalt da. drunk Tilbake til topic,vet av en 2,5 liters 950 motor med manuell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsverm Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 Jeg er i prinsippet for å holde på tilnærmet original stand, uten at det i seg selv behøver å tillegges særlig vekt. Men merk at 780 ble levert med andre motorer enn V6-eren også. Ganske sikkert også 2,3-liter med turbo - som også fantes i 760. V6-eren er beryktet for å være problematisk. Men de siste årgangene (B280) skal etter hva jeg forstår være betydelig bedre enn de eldre (B27 og B28). Så det er mulig at det negative ryktet slår urettferdig ut akkurat når det gjelder B280. Siter 93/94 240SE st.v. aut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mars 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 ja, kanskje det er best å hive i en original motor.. men lakken er ikke original da.. det er litt småfiks på bilen: knekk på skjermens øvre del, h.s. liten bulk på dør og skjerm, h.s. blinklys fremme, v.s. justeringsstang i setet(fører) toppakning på motor skilter er levert så det er vel lett 20k å få den strøken og på veien. skal få opp bilder til i morgen. frem til da, kan dere nyte dette synet: overtakelse av bil er planlangt mandagen. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 tar sjangsen på å gratulere deg jeg :D En "nabo" her har en mørk blå Volvo 780... fiiiiiiiiiiin biiiil Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mars 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 tar sjangsen på å gratulere deg jeg :D En "nabo" her har en mørk blå Volvo 780... fiiiiiiiiiiin biiiil denne er mørkeblå også.. må si den bilen er utrolig mye fetere IRL, enn bilder. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240ft Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 Tenker du har kjøpt denne; http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=939511 Grattis med 780! Siter Gjør som Ford - kjøp Volvo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 Tenker du har kjøpt denne; http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=939511 Grattis med 780! Se det kongelige interiøret.! Fy flate. Punktert framdekk også på bildet? :) Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mars 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Tenker du har kjøpt denne; http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=939511 Grattis med 780! det er den ja.. faren min sin nye kjerre! Kvitter seg med W124 Mercedes Sportline med 2.3E.. regner med ca. 20k, så er den vel 780'en på veien. det er litt småfiks, som knekk i skjerm, liten bulk på dør og skjerm, blinklys må byttes v.s.f., litt rust i v.s.b. hjulbue, motor må byttes, etc. ja, samt justeringsstang i førersete er d.f. samt bilen har jo stått rimelig lenge, skilter er leverte.. sprekk i dashboard er det også.. mao.. en del "kosejobb" Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg