farlig Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Jeg skal ha meg nytt eksosanlegg på 940en min, GL. Hva bør jeg velge? Det skal være et sportssystem, men stillegående. Jeg kan montere selv hvis jeg ikke trenger å sveise. Hva bør jeg velge? Mange sier at de bygger selv - hvordan vet jeg hvilke deler jeg skal kjøpe? Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sesmar Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Volvo har såkaldt niceprice, men da er det helanlegg med begge pottene,frem til lamdaen, inkl moneringssett,mener de tok 1500.- Fordelen var at alt passa,stemte som de lovet... tok kun 30-40 min å bytte :-) At alt passa var jo noe nytt for en som alltid før har kjøpt eksosanlegg uoriginalt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jason940 Skrevet Oktober 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 Jeg skal ha meg nytt eksosanlegg på 940en min, GL. Hva bør jeg velge? Det skal være et sportssystem, men stillegående. Jeg kan montere selv hvis jeg ikke trenger å sveise. Hva bør jeg velge? Mange sier at de bygger selv - hvordan vet jeg hvilke deler jeg skal kjøpe? Mvh JT har effekanlegg 3" med en eller to potter. Kjører med en selv og det bråker ikke mye. men klart at turbon min demper en del. Hør med Pedersen racing. Siter 360 M/TURBO TIL SALGS Ny bil i hus: 04mod Honda Civic Type R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
940 turbo 1995 Skrevet Oktober 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 Er bortkastet med 3" på en motor uten turbo.Du får jo simons eksos, billig men ruster fort. Siter http://www.bilforumet.no/900-serien/187233-940-lt-sedan.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popp Skrevet Oktober 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 Har kjørt en stund med simons selv med motor uten turbo, funker bra og bråker ikke. Det med at det ruster jævlig fort har jeg ikke sett noe til ennå, og det er delte meninger om akkurat det. 3" på motor uten turbo er som sagt ingen vits, jeg ville gått for simons sitt system :) Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sideburn Satan Skrevet Oktober 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 skal bygge 3" fra biltema på min turbo im litt, får sjå kor det går:) Siter -90 Mercedes 300E 4-matic -63 Buick Riviera Kustom Härda killar rakar pungen med vinkelslip! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Oktober 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 meierirør som gjelder, ruster heller ei;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sideburn Satan Skrevet Oktober 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 så sant, så sant. men er jo begynt å bli litt vanskeli å oppdrive :/ Siter -90 Mercedes 300E 4-matic -63 Buick Riviera Kustom Härda killar rakar pungen med vinkelslip! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet Oktober 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 Jeg hadde gått for original eksos. Best passform og minst lyd, mest behagelig. Noe effeøkning med f.eks Simons-eksos tror jeg ikke du merker. ;) Du kan jo fjerne den originale stussen og sette på en litt finere (men diskré en) for å få vekk bestefar-looken. :) Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.